Çin ve Almanya’da üretimin aksamasıyla beraber 2021 senesinde çok büyük bir yükselişe geçen züccaciye sektörü, 2022 senesinde da yakalamış olduğu ivmeyi sürdürmeyi amaçlıyor. Avrupa’nın ilk ve tek bambu üreticisi olarak bambu mutfak gereçleri pazarının yüzde 82’sini kapsadıklarının önemini vurgulayan Bambum Genel Müdürü A.Selman Yar, “2021 senesinde hedeflediğimiz 235 milyon TL’nin üstüne çıkarak amaçlarımızı aştık. 2022 senesinde amacımız katma değerli üretime devam ederek 2021 senesinde elde ettiğimiz cironun yüzde 50 daha fazlasına ulaşmayı amaçlıyoruz. Ar-Ge ve inovasyona yapmış olduğumuz yatırımları artırarak pazarın ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz ”dedi.

BEYAZ ET SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİME DEVAM BEYAZ ET SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİME DEVAM

"YÜZDE 60 BÜYÜME SAĞLADIK"

2010 senesinde 6 ürün ile üretime başlayan Bambum, şuanda 3500 çeşit ürünüyle 2000’den fazla satış noktasında ürünlerini buluşturuyor. 2021 senesinde yüzde 60 büyüme sağladıklarının önemini vurgulayan Bambum Genel Müdürü A.Selman Yar, “ Pandemi ile beraber daha sağlıklı ve doğal olan ürünlere ilginin arttığını gördük. Bambum da yüzde yüz doğal bir ürün olarak ilgi gören mutfak gereçlerinden oldu. Tepsiden bardak altlığına bardaktan bıçağa kadar kullanmış olduğumuz pek çok ürünü bambudan üreterek mutfaklara sağlık taşıdık. Şuanda bambu mutfak gereçleri pazarının yüzde 82’sini kapsıyoruz. 2021 yılı için hedeflediğimiz cironun üstüne çıktık. 2022 senesinde yatırımlarımızı artırarak yüzde 50 büyüme amaçlıyoruz” dedi. Satışların yüzde 30’un online alışveriş üzerinden gerçekleştirdiklerini belirten Yar, “Ürünlerimiz bütün online alışveriş platformlarında oldukça ilgi görüyor ve fotoğrafı internet sitemiz sektörel olarak erişim sayısında ilk 2 içerisinde bulunuyor. Ürünlerimiz kolay ve ulaşılabilir olduğu için satış hacmi de yüksek oluyor” dedi.