İSTANBUL (AA) - P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı olan Tankut Turnaoğlu, P&G Tükiye'nin, Avrupa'nın büyüme motoru konumunda olduğunu vurgulayarak, "Son 3 senedir, P&G için Avrupa'nın en hızlı gelişen ülkesi Türkiye. Avrupa, P&G'nin ABD'den sonra en büyük ikinci pazarı. P&G Türkiye olarak sağlık sektöründe de büyümek istiyoruz."  şeklinde konuştu.

Procter and Gamble'nin (P&G) markası Vicks'in, Türkiye'deki 50 senelki macerasının anlatıldığı organizasyonda söz alan Turnaoğlu, 1884 senesinde bir eczacı oğlunun bulduğu formülle üretilen Vicks'in bugün  Dünyada 125, Türkiye'de ise 50 senedir tüketicilerle buluştuğuna dikkat çekti.

Turnaoğlu, Vicks markasının "güven" kelimesiyle anıldığını ve kokusuyla hatırlanıldığını belirterek, "Vicks'in bu doğrultuda gelecek dönemde hem ürün gamını geliştireceğiz hem de Vicks'i, P&G'nin Türkiye'de sağlık alanında büyümesinin itici gücü yapacağız." diye konuştu.

P&G'nin toplam 16 marka ile Türk tüketicilerin hayatlarına dokunmaya ve onların günlük yaşamlarını kolaylaştırmaya yönelik çalışmaları sürdürdüklerini belirten Turnaoğlu;

"P&G Tükiye, Avrupa'nın büyüme motoru konumunda. Son 3 yıldır Avrupanın en hızlı gelişen ülkesi Türkiye. Avrupa P&G için ABD'den sonra en büyük ikinci pazar. P&G Türkiye olarak sağlık sektöründe büyümek istiyoruz. Geçen yıl doğal içerikli bir şampuanımızı tüketicilerle buluşturduk. 2020'in başında 2 yeni markamızı çıkaracağız. Bugün her 10 evden 9'unda en az bir P&G ürünü bulunuyor. Vicks gibi tüketiciler tarafından tercih edilen ve Türkiye'de satılan ürünlerinden yüzde 80'inden fazlasını ülkemizde üretilen bir markamızın, Türkiye'de yarım yüzyılı doldurmuş olmasından dolayı çok gururluyuz." şeklinde konuştu.

P&G'nin Türkiye'de satılan ürünlerinin yaklaşık yüzde 50'sinin Türkiye'de üretildiğinihatırlatan Turnaoğlu, Türkiye'de üreti mi gerçekleştirilen ürünlerin de 25 farklı ülkeye ihraç edildiğini söyledi.