Arzum'dan yapılan açıklamaya göre, şirket, The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri'nde halk oylamasıyla sektöründe 'Yılın En İtibarlısı' seçildi. Açıklamada, şirketin Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen organizasyonda kendi sektöründe 'Yılın En İtibarlısı' ödülüne layık görüldüğü belirtildi. 
12 ilde 1.200 kişinin oy kullandığı, yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren etkinlikte konuşan Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehtap Yıldız, salgınla tanıştıkları, iş yapış şekillerinin değiştiği, her şeye rağmen motivasyonlarını ve çalışma azimlerini ayakta tuttukları bir yılın ardından bu ödülü almanın ayrı bir mutluluk verdiğini aktardı.

TÜKETİCİYLE OLAN BAĞI KUVVETLENDİRMEK HERŞEYDEN ÖNEMLİ

Tüketicileriyle aralarındaki bağı kuvvetlendirmek, Arzum markasını onlar için özel kılmak ve her anlarında yanlarında olduklarını hissettirmenin kendileri için her şeyden daha değerli olduğunu vurgulayan Yıldız, çok kısa bir süre önce imza attıkları 'Bizim Ortaklığımız' kampanyalarıyla da bu değeri öne çıkardıklarını kaydetti.
Yıldız, inovatif ürünleriyle, ilkleriyle, samimi ve çözüm odaklı hizmet deneyimini yaşatarak, aynı şartları ve koşulları gönülden paylaşarak tüketicilerinin yanlarında olmaya, hayatlarına kolaylık sunmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.