Altınyıldız, koronavirüs salgını sebebiyle sınırların kapanması, ürün sevkiyatlarının durması ve fuar organizasyonlarının iptaliyle dünya dijital kanallara yöneldiğini açıkladı. Altınyıldız, dijital altyapısına yaptığı yatırımlar ile bu süreçte yenilikçi çözümlerle müşterilerinin karşısına çıktı.

PLATFORM 6 HAFTADA HAZIRLANDI

Düsseldorf'ta araştırmalara başlayan Altınyıldız, bu araştırma ile müşterileri ile dinamik bir iletişim ağı kurmak, geleneksel yöntemler ile uzayan üretim süreçlerini kısaltmak, çevre dostu çözümler üretmek ve daha iyi hizmet verebilmeyi amaçlıyor. 

Almanya Moda Enstitüsü ile ortak projelere imza atan Color Digital firması ile kurduğu "DMIX Cloud" platformu üzerinden müşterileri ile buluşan Altınyıldız, altı haftalık bir süreçte "DMIX Cloud" platformunu hizmet verir hale getirdi. Temmuz 2020'den itibaren Sonbahar-Kış '21-22 koleksiyonunu dijital platformda sunan Altınyıldız, İlkbahar-Yaz '22 koleksiyonunu ile ikinci koleksiyon çalışmasını da buluta taşıdı.

KUMAŞLAR 3D BOYUTLANDIRILIYOR

Altınyıldız'ın dijital platforma taşıdığı yünlü kumaş koleksiyonları, Avrupa’da küresel markaların dijital ürün koleksiyonlarında kullanılmaya başlandı.

 "DMIX Cloud" platformu ile müşteriler, 3D boyutlandırma yaparak Altınyıldız kumaşlarını seçebiliyor iken, seçilen kumaşların farklı desen ve varyanlarını görüp teknik detaylarına ulaşabiliyorlar. 

Yenilikçi uygulamayı kendi sistemleri içinde kullanan markalar bütün bir koleksiyonu dijital ve temassız tasarlayabiliyor. Bu platform ile müşteriler; ürün gruplarına, kalite içeriklerine ve desenlere Altınyıldız ile eş zamanlı erişebiliyor hatta kendi başlarına koleksiyonu inceleyip seçimlerini yapma fırsatı bulabiliyor.

Bu uygulama ile maliyetini yarı yarıya azaltan Altınyıldız, dijital altyapısına yatırım yapmaya, devam ediyor.