AİDATA BÖLGE ÜLKELERE İHRACAT HEDEFLİYOR

Geliştirdiği oyun bilgisayarı markası ‘Warp’ı pazara sunan yerli bilgisayar markası Aidata, Warp ile bölge ülkelere ihracat yapmayı hedefliyor.

AİDATA BÖLGE ÜLKELERE İHRACAT HEDEFLİYOR
Proses Zirvesi

Altı aylık Ar-Ge çalışması sonucunda oyun bilgisayarı markası ‘Warp’ı piyasaya süren yerli bilgisayar markası Aidata, bölge ülkelere ihracat yapmaya hazırlanıyor.

Warp’ın Türkiye’nin ilk bilgisayar markası olan Aidata ile yeni nesil oyun üzerine uzmanlaşmış mühendislerin getirdikleri heyecanının ortak ürünü olduğunu söyleyen Markanın Kurucusu Kaan Tecdelioğlu, konfigürasyonun, teknik iyileştirmelerin ve tasarımının tamamlanmasının altı ayı aşkın bir zaman aldığını belirtti. Sektörün hak ettiği değer ve kalitede bir ürün çıkardıklarını ifade eden Tecdelioğlu, Türkiye’de 2020 yılı Ocak-Eylül ayları arasında 100 bin oyun bilgisayarı satışının gerçekleştirildiğini söyledi.

Bilgisayar oyunlarının yeni nesil sanat eserleri olduğuna dikkat çeken Tecdelioğlu, bu projeksiyonda oyunların ve simülasyonların çok da uzak olmayan bir gelecekte yegâne eğlence şekline döneceği beklentisinin hayal olmadığını vurguladı. Türkiye’de e-spor sektörünün gün geçtikçe geliştiğini ifade eden Tecdelioğlu, federasyonun kurulması ve oyuncuların lisanslanmasının Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın da konuyu ciddiye aldığının bir göstergesi olduğunu aktardı.

DÜNYA PAZARLARINA SUNMAYI PLANLIYORLAR

Warp ile profesyonel seviyede oyun deneyimi yaşamak isteyen ve kendi ihtiyaçlarının farkında olan hem yeni başlayanlar hem de deneyimli oyunculara ulaşmak istediklerini söyleyen Tecdelioğlu, ‘Made in Turkiye’ etiketli oyun bilgisayarlarını bölge ülkelere ihraç etmenin orta vadedeki önemli hedeflerimizden biri olduğunu söyledi. Tecdelioğlu, yüzde 100 Türk sermayeli Warp’ı dünya pazarlarına sunmanın gayreti içerisinde olacaklarını da sözlerine ekledi.

YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler