Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde alanının öncüsü olmayı başaran Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor.

“YENİLİKÇİ ÜRÜN VE HİZMETLERLE DENEYİMİ SIRADANIN ÖTESİNE TAŞIYORUZ”

Başlattıkları değişim süreci ile ilgili açıklama yapan Gürok Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, “1948’de Kütahya’da faaliyete geçtiğimiz günden bu yana sanayi, turizm ve yapı sektörlerindeki uzmanlık alanlarımızı genişleterek Türkiye’yi ileriye taşıyan projeleri hayata geçirdik. Daha güçlü ve yenilikçi bir grup inşa etmek için çıktığımız yolculuğumuzda, bizi hep üç temel ilkemiz motive etti: ‘Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap’… Kütahya’dan yola çıkarak tüm Türkiye’ye ve dünyaya yayılan markalarımızla yer aldığımız tüm sektörlerde, kendini tekrar etmeyen özgün, yenilikçi ürün ve hizmetlerle deneyimi sıradanın ötesine taşımak için çalışıyoruz. Köklü mirasımız ve gelecek arasında bir köprü vazifesi üstlenerek paydaşlarımız, toplumumuz, ülkemiz, daha yaşanılır bir dünya ve daha iyi bir gelecek inşa etmeye odaklanıyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız ve tüm paydaşlarımızla bu hedefe ilerliyoruz” dedi.

“ALIŞILMIŞ DÜŞÜNCE KALIPLARININ DIŞINA ÇIKIYORUZ”

Yeni kurumsal kimliklerinin, değişim ve dönüşüme öncülük etme misyonlarını temsil ettiğini söyleyen Esin Güral Argat, şöyle devam etti: “Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda katma değer katan ürün ya da hizmetlere odaklanıyor, yenilikçi bakış açımızla pazarların genişlemesini de önemsiyoruz. Ürün ve hizmet ürettiğimiz tüm sektörlerde, yaptığımız her işin kaynağında sınırsız düşünebilmenin izleri var. Müşteri ihtiyaçlarını sürekli olarak takip ediyor, veri odaklı yaklaşımımızı her sektöre taşıyoruz. Bu sayede potansiyel hizmet alanlarını daha hızlı keşfediyorhep birlikte gelişiyor ve  yeni ürün hizmet ya da sektörlere odaklanıyoruz.. Sınırlarımızı her gün zorlayarak ve her koşulda olumlu düşünerek fikirlere verdiğimiz değeri faaliyetlerimizle yaşatıyoruz. İyi hizmet, uzman ekiplerden; uzman ekipler, güçlü kültürlerden doğar. Çalıştığımız her yeteneğin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak kurum kültürümüzün özünde var. Sürdürülebilir bir gelecek için, yaşam kalitesini yükselten ürün ve hizmetlerle hayata ve doğaya değer katmak için çalışıyoruz.”

CAM VE TURİZM ALANINDA DÜNYA MARKASI

YENİ LOGO DEĞERLERİ TEMSİL EDİYOR

Gürok Grubu’nun yeni logosu da renkliliğiyle dikkat çekiyor. Yeni logodaki mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğu sembolize ediliyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.

IVECO GROUP’TAN 2028 STRATEJİK PLANI BEYANI IVECO GROUP’TAN 2028 STRATEJİK PLANI BEYANI