Nida Beyoğlu Arslan, “Dünya pazarında bu zamları en az yansıtan ülkelerden biri Türkiye oldu. Ülkemiz stratejik konumuyla da önemli bir ticaret noktası olarak dikkat çekiyor. Pandemiyle birlikte Uzak Doğu ticaret zincirinde yaşanan kırılmalar, birçok ülkenin odak noktasını yeniden Türkiye haline getirdi” dedi.

“TÜRK AMBALAJLARI 7 KITADA DÜNYAYI PAKETLİYOR"

“Ülkemizde 25 milyar dolarlık ambalaj sektörünün olmazsa olmaz kollarından birisinin bant üretimi olduğuna dikkat çeken ve hemen hemen her sektörde başta paketleme olmak üzere kullanım ağının yaygın olduğunu belirten Nida Arslan, “Ürettiğimiz bantların önce Avrupa, daha sonra ise dünya pazarında olması bizim için çok önemli” diye ifade etti.

Nida Beyoğlu Arslan; “Türkiye ambalaj sanayisi 2021 yılının ilk yarısında 3 milyar 44 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdi. 180 ülkeye ambalaj ihracat yapan sektörümüz, geçtiğimiz günlerde düzenlenen Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı’yla dev bir buluşmaya da ev sahipliği yaptı. Bu organizasyonda kurulan iş bağlantıları nedeniyle Türkiye büyük bir fırsat elde etmiş oldu. Fuar, markamız adına da oldukça olumlu geçti. Amerika, Almanya, İngiltere, İsrail gibi ülkelerin Türkiye’ye olan ilgisi daha çok arttı. 7 kıtada dünyaya ambalaj malzemeleri ihraç eden sektörümüz adına biz de BonaBant olarak bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirerek ürünlerimizin daha fazla ülkede yer bulması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kısa süre içerisinde de ihracat halkamıza yeni destinasyonlar ekleyerek, Mersin ve Türkiye ekonomisine önemli katkılar sağlayacağımızı düşünüyorum” dedi.  

IVECO GROUP’TAN 2028 STRATEJİK PLANI BEYANI IVECO GROUP’TAN 2028 STRATEJİK PLANI BEYANI

“STANDARTLARIMIZI YÜKSELTTİK"

“Türkiye’de plastik ambalaj üretimi yaklaşık 3,7 milyon tonun üzerindedir” diye belirten BonaBanat Yönetim Kurulu Başkanı Nida Beyoğlu Arslan, “Türk ambalaj sektörü kalitede dünya standartlarında üretim yapıyor. Bu bağlamda yaptığımız yatırımlar da en iyi şekilde karşılığını buluyor. İyi bir ithalatçı olan İsrail’e yakın zamana kadar yüklü mal satamazken, şu anda Türkiye sektörde iyi bir konumda olduğu için İsrail’den de yoğun talep almaya başladı. Sektöre olan bu ilgiyi Türkiye’nin çok iyi değerlendirmesi gerekiyor. Firma olarak bizde katma değerli üretim yapma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Amacımız dışa bağımlılığı en aza indirerek ihracat hacmini arttırma yönelik. Ve inanıyoruz ki, hem ambalaj sanayimiz hem de şirketimiz 2022 yılında sektörün çıtasını katbekat yükseltecek” diyerek sözlerini noktaladı.