"NEOM" ÖNÜMÜZDEKİ YILLAR İÇİN HEDEF PROJE OLACAK" "NEOM" ÖNÜMÜZDEKİ YILLAR İÇİN HEDEF PROJE OLACAK"

GEBERIT İÇİN NİTELİKLİ HİZMET BİLGİYİ PAYLAŞMAKTAN GEÇİYOR

Doğru hizmet sunmak kadar o hizmetin öncesi ve sonrasındaki sürecin de hassasiyetle yürütülmesi gerektiğine vurgu yapan Geberit Türkiye Genel Müdürü Ufuk Algıer, “Geberit olarak mevcut iş süreçlerimizin doğru işleyişinin yanı sıra müşterilerimiz ve sektör profesyonellerine sunduğumuz hizmetin her daim daha nitelikli olmasına da özen gösteriyoruz. Bunu da yıl içinde gerçekleştirdiğimiz ve yetkili servislerimizin yüksek bir oranda katılım sağladığı toplantılarla sürdürüyoruz. Bu buluşmamızda da Türkiye’nin dört bir noktasında hizmet veren yetkili servislerimizi ağırlayarak hem yeni ürünlerimizi ve sistemlerimizi hem de görüşlerimizi paylaştık. Verimli geçen bu buluşmamızın Geberit’in her daim koruduğu yüksek hizmet kalitesi ve standardını daha da yukarı taşıyacağından hiç kuşkumuz yok” dedi.