Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören’in iş gündemi…

2017 Yılında 300’e Yakın Yeni Ürün Geliştirdik

Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören’in iş gündemi…
Proses Zirvesi

TPM faaliyetlerini işletmenin tümüne yayarak verimli üretim performansını artırdıklarını vurgulayan Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören; "Son yedi yılda Ar-Ge’ye 38 milyon TL yatırım yaparak Ar-Ge ve inovasyonla büyümemizi sürdürüyoruz. 2017 yılında 300’e yakın yeni ürün geliştirdik.” dedi.

Türkiye’nin ve Avrupa’nın tek çatı altındaki en büyük entegre yünlü kumaş üreticisi Yünsa'nın 2017 yılı cirosu, bir önceki yıla göre %20 artış ile 247 milyon TL’den 297,6 milyon TL’ye ulaştı. Yünsa’nın 2017 finansal sonuçlarını değerlendiren Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören, “Sahip olduğumuz deneyim ve iş yapış şeklimizle 2017 yılında ciromuzu %20 oranında artırmayı başardık. Yeniden yapılanma sürecimizi kontrollü bir şekilde yöneterek sağlıklı bir yapı oluşturduk. Öncelikle işletme sermayesini iyi yöneterek büyümeye ve işletme içerisindeki verimsizlikleri ortadan kaldırmaya odaklandık. Başlatılmış olan TPM faaliyetlerinin işletmenin tümüne yayılımını sağlayarak verimli üretim performansımızı artırdık. Son yedi yılda Ar-Ge’ye 38 milyon TL yatırım yaparak Ar-Ge ve inovasyonla büyümemizi sürdürüyoruz. 2017 yılında 300’e yakın yeni ürün geliştirdik.” dedi.

Düzgören 2017 yılında ihracat gelirini %19 artırarak Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük yünlü kumaş ihracatçısı konumlarını pekiştirdiklerini belirterek ekledi:
“Bugün elliden fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. Türkiye’de ise sektörümüzdeki ihracatın %70’ini gerçekleştiriyoruz. Yıllık ciromuzun 2/3’ünü ihracat oluşturuyor ve dünya toplam kumaş pazarının yaklaşık %5’ini karşılıyoruz. Bugün üretim kapasitemiz ile dünyanın beş büyük üst segment yünlü kumaş ihracatçısından biriyiz ve uluslararası çapta birçok markayla iş birliğimiz var. 45 yıldan bu yana üretimimize ara vermeden devam ediyoruz, istikrarlı büyümemizi sürdürüyor ve dünya lideri olma yolunda hızla ilerliyoruz. Şu an nispeten daha küçük hacimlerle çalıştığımız Uzak Doğu’da genişlemek 2018’de ana stratejimiz. Başta Japonya olmak üzere Güney Kore ve Singapur gibi ülkelerde de ihracattaki payımızı artırmayı hedefliyoruz.”

Güncelleme Tarihi: 07 Şubat 2019, 15:27
Robot Yatırımları
YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler
Partnerler