YAMAHA MOTOR TÜRKİYE’DE YENİ DÖNEM BAŞLADI

Yamaha Motor Türkiye yönetiminnde Başkan Masashi Ogawa, Ülke Direktörü Hakan Kaya, Türkiye Satış Operasyonları Direktörü Levent Koçak yer alıyor.

YAMAHA MOTOR TÜRKİYE’DE YENİ DÖNEM BAŞLADI
EndüstrideAra - Haber Detay

Teknoloji ve tasarımıyla dikkat çeken  motosiklet modelleri, ayrıcalıklı hizmet yaklaşımı, garanti hizmetleri, online satış kanalları, satış sonrası hizmetleri ve aksesuar çözümleri ile konumunu her geçen gün güçlendiren Yamaha Motor Türkiye’de yeni yönetim kadrosu ile yeni bir dönem açıldı. Agile yönetim şeklini benimseyerek daha agresif ve daha müşteri odaklı iş akış süreçleri yürütecek yönetimde, Yamaha Motor Türkiye Başkanı Masashi Ogawa, Yamaha Türkiye Ülke Direktörü Hakan Kaya, Yamaha Motor Türkiye Satış Operasyonları Direktörü Levent Koçak bulunuyor. 

Tüm dünyada 66. Yaşını kutlayan Yamaha Motor bu sene Türkiye’de çok sayıda alanda yenilik ile imza atarak yeni yönetim yapılanması ile daha hızlı bir aksiyon planı ile ilerleyecek.  2015 -2017 seneleri arasında Yamaha Motor Türkiye Ülke Müdürü olarak başarılı bir süreç gerçekleştiren Masashi Ogawa, Yamaha Motor Avrupa’da Deputy Ceo olarak görevini sürdürüken, aynı zamanda Yamaha Motor Türkiye’de Ülke Başkanı olarak tekrar görev başında. Ülke Direktörü görevini üstlenen Hakan Kaya 2016 yılından bu yana Yamaha Motor Türkiye’de çeşitli departmanlarda görev aldıktan sonra Temmuz 2021 tarihi itibari ile üst yönetimde yerini aldı.  Türkiye Satış Operasyonları Müdürü Levent Koçak yeni yönetimde bayi yapılanması ve satış deneyimlerini aktarmayı sürdürecek. 

Z KUŞAĞI İLE İLETİŞİM ARTACAK

Tüm dünyada oldukça sancılı geçen son iki senede Yamaha Motor Türkiye’nin büyüme grafiği çizerek yoluna devam ettiğini ve 2021 senesinde tüm modellerinde yeniliğe giderek daha çevreci bir yaklaşım gösterdiğini vurgulayan Yamaha Motor Türkiye Başkanı Masashi Ogawa “yeni stratejilerimiz doğrultusunda hız odaklı, daha aktif ve müşteriye daha yakın olacağımız bir döneme girdik. Kuruluşumuzdan bu yana olduğu gibi Kando felsefemizden yola çıkarak hizmetlerimizi geliştirecek ve Z kuşağı ile iletişimizi artıracağız. Türkiye çok genç bir nüfusa sahip.  Bu potansiyeli doğru okuyarak daha genç, dinamik, daha aktif marka olma hedefi ile yolumuza devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

ULAŞILAMAYAN MÜŞTERİ KALMAYACAK

Yeni dönemde yedek parça, aksesuar ve sürüş ekipmanlarında tüketici beklentilerine anında yanıt vereceklerine dikkat çeken Yamaha Motor Türkiye Ülke Direktörü Hakan Kaya “yeni bayi yapılanmamız Uydu Bayi projesi ile Türkiye’de ulaşamadığımız müşterimiz kalmasın istiyoruz.  Yamaha Motor Türkiye Genel Merkezi ve güçlü bir yapılanmaya sahip 49 bayimizle, Yamaha kalitesini satıştan satış sonrası hizmetlere kadar her alanda hissettirerek müşteri memnuniyet oranlarımızı yüzde 100’e çıkartmayı planlıyoruz” şeklinde konuştu. 
 

YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler