VODAFONE TÜRKİYE’DE ÖNEMLİ YAPILANMA DEĞİŞİKLİĞİ

Vodafone; Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda topladı. Yeni birimin yönetimini, şirkette 2017 senesinden beri Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Emre Ergun üstlendi.

VODAFONE TÜRKİYE’DE ÖNEMLİ YAPILANMA DEĞİŞİKLİĞİ
Proses Zirvesi

“Teknoloji iletişimi şirketi”  sloganıyla adım attığı yeni iş sahalarında hızla büyümeyi hedefleyen Vodafone; Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda topladı. Yeni birimin yönetimini, şirkette 2017 senesinden beri Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Emre Ergun üstlendi. Ergun, Vodafone Türkiye Pazaryeri, Finansal Servisler ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görevini sürdürecek.

 Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyette bulunan Vodafone, müşterilerine en iyi dijital deneyimi sunma gayesiyle dijital servisler alanındaki büyümesini devam ettiriyor. Ana iş alanı olan teknolojiyi kullanarak müşterilerinin iletişim dışı ihtiyaçlarına da yanıt vermeyi amaçlayan Vodafone, “teknoloji iletişimi şirketi” odağıyla adım attığı yeni iş sahalarında daha hızlı büyüme sağlamak gayesiyle organizasyon yapısında değişiklik yaptı. Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda buluşturan Vodafone, bu yeni birimin yönetimini, şirkette 2017 yılından beri Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev alan Emre Ergun’a verdi. Mevcut sorumluluklarına ek olarak Finansal Servisler ve Pazaryeri işlerinin de sorumluluğunu devralan Ergun, yeni dönemde Vodafone Türkiye Pazaryeri, Finansal Servisler ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görevine sürdürecek.

Vodafone Türkiye ailesine 2017 senesinde Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak adım atan Emre Ergun, dijitalleşme ve Büyük Veri yaklaşımıyla müşteri operasyonlarının ticari bir kanala dönüşmesinde güçlü bir liderlik gösterdi. Kişisel dijital asistan TOBi, Bireysel Çağrı Merkezi ve Kurumsal Hizmetler alanlarındaki yenilikçi yaklaşımlarıyla Vodafone Türkiye’nin Vodafone Grubu içinde öncü olmasını sağlayan Ergun, Vodafone Yanımda ve beraberinde TOBi’nin Türkiye’nin en çok kullanılan uygulamaları arasında yer almasını sağladı. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri’nde uzaktan çalışmaya dayalı yeni nesil çalışma sisteminin hayata geçirilmesine öncülük eden Ergun, şirketin “Uzaktan Çalışan En İyi Müşteri Hizmetleri Merkezi” ödülünü almasında önemli rol üstlendi.

20 SENELİK BANKACILIK TECRÜBESİ

Vodafone’dan önce 20  senelik bankacılık tecrübesi bulunan Ergun; Citibank, Finansbank, Credit Europe Bank, Fibabanka ve TEB’de Pazarlama Ödeme Sistemleri, Müşteri Etkileşimi, Perakende Bankacılık, Dağıtım Kanalları, Dijital ve Çoklu Kanallar, Doğrudan Satış, Şube Satış, Tele-Marketing, Çağrı Merkezi, Tüketici Finansmanı, Ürün Pazarlama gibi alanlarda çeşitli görevler edindi.

YORUM EKLE

Radyo

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler