RABAM’IN YENİ CEO’SU MURAT GÜNAY OLDU RABAM’IN YENİ CEO’SU MURAT GÜNAY OLDU

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de önemli bir görev değişimi oldu. Son iki senedir Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini icra eden Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak görevlendirildi. Kabakçı, Ülker markasının dışında Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak. 

Ülker bünyesinde 18 senedir önemli başarılara damgasını vuran ve son 3 senedir Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev alacak.

Bu önemli görev değişimiyle ilgili olarak görüş bildiren Ülker CEO’su Mete Buyurgan: “Bisküvi İş Biriminde Pazarlama Direktörü olarak çalıştığı süre boyunca birçok ürünümüzün lansmanını gerçekleştirmiş, pazardaki payımızın artmasına önemli katkılar sağlamış Mustafa Kabakçı, bundan böyle pazarlama ekiplerimize liderlik yapacak. Sahip olduğu deneyimin şirketimize büyük güç katacağına inanıyor ve yeni görevinde başarılar diliyorum. 

Şirketimizde önemli başarılara imza atan Aslı Özen Turhan, pazarlama departmanında farklı pozisyonlarda görev aldığı 18 yıl boyunca ikonik markalarımızın büyümesine, inovasyonla çeşitlenmesine ve tüketiciyle olan bağının güçlendirilmesine önemli katkılar sağladı. Emekleri için çok teşekkür ediyor ve yeni görevinde başarılar diliyorum.” şeklinde konuştu.

Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nü 2004 senesinde bitiren Mustafa Kabakçı, profesyonel kariyerine aynı sene Evyap’ta Marka Yöneticisi olarak başladı ve 2007-2009 seneleri arasında İran Evyap’ta Ticari Müdür olarak görev aldı. Kabakçı, 2009 senesinde Yıldız Holding bünyesinde bulunan Ülker Kellogg’s şirketine geçiş yaparak 2009-2014 seneleri arasında Kıdemli Marka Müdürü ve Pazarlama Müdürü olarak görev yaptı. 2014-2020 senleri arasında ise sırasıyla NIVEA Beiersdorf Türkiye’de Pazarlama Müdürü, Beiersdorf Almanya’da Global Pazarlama Müdürü ve NIVEA Beiersdorf

Türkiye’de Pazarlama Direktörü olarak çalıştı. Ülker CMO’su olarak atanmadan önce pazarlama organizasyonunda Bisküvi İş Birimi’nden sorumluydu.