Tekzen’in 2019 gündemi hakkında açıklama yapan Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya, 2018 yılındaki başarılarını 2019’da dijitali de katarak devam ettirmeyi planladıklarını söyledi. “Her ilde bir mağaza” sloganını görev edinerek sektöründe emin adımlarla büyümeyi sürdüren Tekzen, 2019’da da büyüme hedefleri doğrultusunda hem dijital hem de mağazacılık alanlarında yatırımlarını sürdürecek.

Tekzen yüzde 100 yerli sermayeli bir kuruluş ve 23 yıldır aralıksız hizmet veriyor. Şu anda 59 ilde 138 mağazası ile faaliyetlerini sürdüren Tekzen, 2019 yılına da büyüme hedefi ile girecek.

BİR MİLYAR CİRO

Kapatmaya hazırlandıkları 2018 yılı içerisinde bir milyar TL’lik ciro yaptıklarını belirten Kızılkaya, yurtiçindeki mağazalarının yanı sıra yurtdışında da 4 mağazaları olduğunu söyledi. Ortalama üç bin kişiye TEKZEN olarak istihdam sağladıklarını da sözlerine ekleyen Kızılkaya, “Evin için ne istersen” sloganıyla çıktıkları bu yolda yüzde 100 yerli sermayeli bir kuruluş olmanın kendileri için bir gurur kaynağı olduğunu sözlerine ekledi. Öncelikli hedeflerinin müşteri memnuniyeti olduğunu vurgulayan Kızılkaya, bu doğrultuda dijital ve mağazacılık alanlarında büyümeye devam edeceklerini söyledi.

HEDEF 2020’DE YÜZDE 15

Mağazacılık ve dijital yatırımlarından yalnızca birini yapmanın günümüzde yeterli olmadığını belirten Kızılkaya, www.tekzen.com.tr adreslerinde 200 bin çeşit ürün olduğunu ve sitelerini daha da genişleteceklerini söyledi. Türkiye’nin her noktasına online olarak ulaşabildiklerinin altını çizen Kızılkaya, toplam cirolarında online satışlarındaki online+offline payının yüzde 10 olduğunu ancak 2020 yılında bu oranı yüzde 15’e çıkartmayı hedeflediklerini belirtti.