Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray’ın iş gündemi...

İç ve dış piyasada 2017’yi oldukça verimli geçirdiklerini belirten Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray, “2018 yılında yüzde 20 büyümeyi hedefliyoruz” diyerek, ihracatta da yeni ülkele arayışlarını sürdüreceklerini ancak daha çok ürün gönderdikleri ülkelerin hacmini artırmaya odaklanacaklarını vurguladı.

Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray’ın iş gündemi...
ST Endüstri  Radyo

Teksüt’ün 2017 yılını değerlendiren Teksüt Yönetim Kurulu Üyesi Arda Aksaray, yılın başında 9 ülkeye ihracat yaptıklarını, yıl sonunda ise bu rakamın 14’e ulaştığını vurguladı. 2017’ye başlarken yurt içinde marketler bazında penetrasyonunu geliştirmeyi ve aynı zamanda ihracatı artırmayı hedeflediklerini ve bu yönde çalıştıklarını belirten Aksaray, “Bu yıla başlarken, önemli paydaşlarımız olan İstanbul PERDER Üyelerini Balıkesir Gönen’deki tesisimizde ağırladık ve üretimde gösterdiğimiz titizliği paylaşmaya çalıştık. Ayrıca bu yıl iki kez düzenlenen Yerli Market Haftası’na ve yerel marketlerin ulusal düzeydeki en büyük etkinliği olan Yerel Zincirler Buluşuyor etkinliğinde sponsor olarak yer aldık. Bu katılımlarla, 2017 özellikle sektör içi iletişim anlamında önceki yılardan daha yüksek performans gösterdiğimiz bir yıl oldu. Yine 2017 içinde İstanbul’da yeni bir bölge müdürlüğü açtık, yeni bayilikler verdik ve pek çok yeni satış noktası ile çalışma imkanı yakaladık.

İHRACAT YAPTIĞIMI ÜLKE SAYISI 14 OLDU

2017’ye girerken Tayvan’a ürün göndererek ülke sayısını 9’a çıkardıklarını, 2018’e girerken, ihracat yaptıkları ülke sayısının 14’e ulaştığını söyleyen Aksaray, “Tüm bunları üst üste koyduğumuzda ve rakamsal olarak baktığımızda 2017 yılını cirosal bazda yüzde 20 civarında büyüme ile kapatacağımız söyleyebiliriz” diye konuştu. 2018’de de benzer bir stratejiyle yol alacaklarını dile getiren Aksaray şunları söyledi:

“Bilinirliğimiz yüksek ama bulanabilirliğimizi pekiştirmeliyiz. Dolayısıyla penetrasyonumuzu yükseltmeye odaklanacağız. İhracatta da yeni ülkelere bakacağız ama ülke sayısından çok, ürün gönderdiğimiz ülkelerde hacmimizi artırmaya odaklanmak istiyoruz. Üretimde ise tereyağı ve yoğurt kategorilerinde yeni ambalajlamalarımız olacak. Bütünlüklü olarak baktığımızda ise perakende, ev dışı tüketim ve ihracat kanallarını geliştirerek rakamsal olarak 2018’de yüzde 20 büyüme hedeflediğimizi aktarabilirim.”

Güncelleme Tarihi: 09 Ağustos 2018, 11:28
Robot Yatırımları
YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Markaküpü

Dergiler
Partnerler