Bolu, Düzce Sakarya ve Kocaeli’nin görevli tedarik şirketi olan ve tüm Türkiye’de 1,7 milyonu aşkın müşteriye hizmet veren Sepaş Enerji, geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği alt yapı yatırımlarının meyvelerini toplamaya başladı. 

Göreve geldiği 3 yıl boyunca gerçekleşen çalışmaları özetleyen Sepaş Enerji Genel Müdürü Ondrej Safar, Sepaş Enerji’nin bir elektrik tedarik şirketinden daha fazlası olduğunu belirterek sektöre getirdikleri yeniliklerden gurur duyduğunu söyledi. Tüm enerjilerini çalışanlarına, bölge halkına daha doğrusu insana harcadıklarını belirten Ondrej Safar, Sepaş Enerji’nin enerji konusunda uluslararası hissedarlarından aldığı güç ile emin adımlarla ilerlediğini söyledi. Ondrej Safar sözlerine şu şekilde devam etti: “Biz günümüz insanının ayrılamaz parçası olan elektrikle kişilerin evlerine giriyoruz, onların hayatlarının her anına dokunuyoruz. Bu yüzden de yaptığımız işe büyük önem gösteriyoruz. Sürekli olarak müşterilerimizin hayatlarını nasıl kolaylaştırabiliriz ve müşteri deneyimini nasıl bir üst noktaya taşıyabiliriz diye düşünüyoruz. Bu doğrultuda da geçtiğimiz yıl şirketimizde çok büyük bir teknolojik dönüşüm gerçekleştirdik. Bu yıl itibarıyla da yaptığımız çalışmalar meyvelerini vermeye başladı.” 
 
Sepaş Enerji Genel Müdürü Ondrej Safar, ağırlıklı olarak hizmet verdikleri şehirlerin kalkınması için her türlü çalışmayı yaptıklarını belirterek, Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’nin hem üretim hem de tüketim alanında Türkiye’nin gözbebeği şehirleri olduğunu söyledi. Safar, “Bölge ekonomisine katkı yapmaktan ve bu kentlerin sosyo-kültürel yaşamlarına dokunuyor olmaktan mutluluk duyuyoruz.” dedi.

Sepaş Enerji’nin ekonomik açıdan da performansının da başarılı bir şekilde ilerlediğini belirten Ondrej Safar sözlerine şöyle devam etti: “Sepaş Enerji olarak başarılı bir 2017 yılı geçirdik. Geçen yılı 2,8 milyar TL ciroyla kapattık. 2016 yılına göre ciromuzda yüzde 16’lık bir artış oldu. 2018 yılının ilk çeyreğinde de bölge ekonomisine katkımız 659.467 TL’ye ulaştı.”

Sektörle ilgili de kısa bir değerlendirmede bulunan Ondrej Safar, enerji sektörünün geçirdiği zor günlere rağmen umutlu olduklarını belirtti. Safar: “Döviz kurlarındaki son durum maalesef bizim sektörümüze olumsuz olarak yansıyor. Buradaki olumsuzluktan kastım da kurun sürekli olarak değişkenlik göstermesi. Ancak önümüzdeki tabloyu hiçbir şekilde negatif olarak değerlendirmiyoruz. Kurda bu tür oynamalar dönemsel olarak her ülke için söz konusu olabiliyor. Bu tür dalgalanmalar gelir geçer. Biz hizmet odaklı bir şirketiz. Türkiye’nin her türlü zorluğun altından kalkabilecek güçte bir ülke olduğuna dair inancımız tam.” dedi.

Dijital Dönüşüm Çalışmalarımız Ödüllendirildi

Yüzde yüz müşteri memnuniyeti sağlamak için altyapı çalışmalarına ağırlık verdiklerini belirten Ondrej Safar: “Bu yılın başlarında müşterilerimizin işlemlerini daha hızlı ve sorunsuz şekilde halledilmesi için SAP sistemine geçtik. Başarıyla tamamladığımız süreci, Lizbon’da gerçekleşen Uluslararası SAP Konferansı’nda enerji sektörünün ileri gelen markalarıyla paylaştık. Aynı zamanda bu yıl üçüncüsü düzenlenen Oracle Enerji Zirvesi'nde, 'Enerji Sektörü Dijital Dönüşüm Ödülleri' kapsamında Dijital Dönüşüm Ödülü’nün sahibi olduk. Bunun yanı sıra, 2018 yılına uluslararası standart belgeleri olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı, TS ISO 10002 Müşteri Şikâyetlerinin Yönetim Sistemi Standardı, TS EN 15838 Müşteri İlişkileri Merkezi Yönetim Sistemi Standardı Sertifikalarımız elimizde olarak başlamıştık. Bu belgelerin korunması ve standardının gereği olarak sürekli iyileşme çalışmaları uyguluyoruz. Hata yapma ihtimalimizi bile ortadan kaldırmaya yönelik çalışmalar yapıyoruz. Bu durum bizi sürekli dinamik tutuyor” dedi.