Dünyada ve Türkiye’de son senelerde gittikçe rağbet görmeye başlayan Over The Counter (OTC-ilaç statüsünde olmayan ürünler) pazarı büyümeye devam ediyor. İlaçtaki uzmanlığını OTC ürünlerde de devam ettirmeyi hedefleyen Santa Farma, bu pazarda yerini almak için çalışmalara başladı. Kurduğu yeni bölümle 75 senelik uzmanlığını OTC sektöründe de sürdürecek olan Santa Farma, OTC Bölüm Direktörlüğü’ne Özge Yavuz Öztürk’ü atadı. Öztürk, Santa Farma’nın OTC stratejisine yön vermekten sorumlu kişi olacak. 

Öztürk kariyerine Procter&Gamble, Wella Professionals’da başlayarak sırasıyla “Asistan Marka Müdürü”, “Marka Müdürü” ve “Kategori Marka Müdürü” olarak çalıştı. İş yaşamını GlaxoSmithKline Tüketici Sağlığı’nda Ağız Bakım ve OTC kategorilerinde sırasıyla “Kıdemli Marka Müdürü” ve “Grup Marka Müdürü” olarak sürdürdü. 2014 senesinde Merck Tüketici Sağlığı’nı kurmak amacıyla “Pazarlama Müdürü” olarak atanan Öztürk, sonrasında “Bölüm Direktörü ve “Global Marka Geliştirme Direktörü” olarak görev aldı. Merck ve P&G birleşmesi ile birlikte  “Global Marka Geliştirme Direktörü” görevine Procter&Gamble çatısı altında 2020 Ocak sonuna kadar sürdürmüştür.