Türkiye akaryakıt, madeni yağlar ve kimyasallar sektörünün öncülerinden Petrol Ofisi’nin CMO'su Beril Alakoç Orhonoğlu, “Türkiye'nin En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi” arasına girdi. Pazarlama alanında bir yeniden yapılanma süreci geçirdiklerini belirten Beril Alakoç Orhonoğlu, “Departmanımızı daha etkili ve verimli hale getirdik.” dedi.

CMO’ların yükselen değerine dikkat çekmek amacıyla Fortune Türkiye ve DataExpert ortak çalışmasıyla, üst düzey pazarlama yöneticilerinin değerlendirildiği “En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi” araştırmasının sonuçları açıklandı. Madeni yağlar ve kimyasallar pazarının öncüsü Petrol Ofisi’nin CMO'su Beril Alakoç Orhonoğlu, “Türkiye'nin En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi” arasında yerini aldı.

Türkiye’nin en etkin pazarlama yöneticileri arasında yer almaktan dolayı duygularını dile getiren Orhonoğlu, "Petrol Ofisi'nde, geçtiğimiz son bir yılda diğer alanlarda olduğu gibi pazarlama anlamında da çok önemli adımlar attık. Departmanımızı stratejik olarak yeniden konumlandırdık. Şirketin yönetimine ve işin sonuçlarına direkt katkıda bulunmasını sağladık. Yeniden yapılandırdığımız departmanımızı, bu şekilde daha etkili ve verimli hale getirdik” dedi.

Adayların CMO başarı kriterlerindeki performanslarının Araştırma Danışma Kurulu tarafından incelenmesi sonucu belirlenen “En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi” listesinde yer alan yöneticilere ödülleri, 20 Kasım Salı günü düzenlenen CMO Summit 2018’de verildi.