PepsiCo, Pazarlama, Ticari Fonksiyonlar ve Tedarik Zinciri’nde yapılan Geleceğin Eko-Sistemi (EoTF) yapısal değişikliklerin devamı olarak, Geleceğin İş Birimleri (BU) yapısına dönük organizasyon değişikliğine gitti. Yapılan değişiklikler çerçevesinde 1 Ocak 2022 tarihinden itibaren; Deniz Alkan, Strateji ve Transformasyon Liderliğine getirilirken; Seren Çankırı, Türkiye İş Birimi Yiyecek Pazarlama Kıdemli Direktörü olarak Türkiye liderler ekibine katıldı. Aslı Önder ise, içecek pazarlama ekibi liderliğinin yanında, İçgörü Fonksiyon Liderliği ve Pazarlama Kıdemli Direktörlüğü görevlerine getirildi. 

Türkiye’nin en uzun soluklu yatırımcılarından biri olarak 60 seneye  yakın bir süredir Türkiye’de faaliyette buulnan PepsiCo Türkiye; “Geleceğin İş Birimleri” yapısına uyum sağlamak için, liderlik yapısında gittiği değişiklikle daha güçlü ve daha hızlı bir şekilde büyümeyi heamaçlıyor.

DENİZ ALKAN, STRATEJİ VE TRANSFORMASYON LİDERLİĞİNE GETİRİLDİ

Yaıplan atamalar doğrultusunda; PepsiCo Türkiye’nin başarısında ve büyümesinde önemli katkılarda bulunan Deniz Alkan; yeni oluşturulan Avrupa sektörü organizasyon yapısıyla uyumlu Strateji ve Transformasyon Lideri sorumluluğunu alırken, sürdürülebilir büyüme ve rekabet avantajı sağlamak üzere stratejik planlama süreci ve geniş kapsamlı stratejik transformasyon önceliklerinin hayata geçmesinde kritik bir liderlik rolü üstlenecek.  1 Ocak 2022 tarihi itibariyle yeni görevine atanacak olan Alkan, aynı zamanda Avrupa Bölgesi Strateji ve Transformasyon Liderlik Ekibinin de bir üyesi olacak.

ONTEX’TEN ÜST DÜZEY ATAMA ONTEX’TEN ÜST DÜZEY ATAMA

SEREN ÇANKIRI, YİYECEK PAZARLAMA KIDEMLİ DİREKTÖRÜ OLDU

PepsiCo Türkiye ailesine 2006 senesinde katılan Seren Çankırı, 1 Ocak 2022 tarihi itibariyle Yiyecek Pazarlama Kıdemli Direktörü olarak Türkiye Liderler Ekibine katılacak. Dijital Pazarlama Yetkinlik Ekibi ve Yiyecek ve İçecek Kategorisi Pazarlama Destek Fonksiyonlarının liderliğini de üstlenecek olan Çankırı, PepsiCo’nun yiyecek kategorisindeki markalarını güçlendirmeyi sürdürecek.

ASLI ÖNDER, PAZARLAMA KIDEMLİ DİREKTÖRLÜĞÜ GÖREVİNE GETİRİLDİ

Uzun senelerdir PepsiCo bünyesinde çalışan ve Pazarlama Kıdemli Direktörlüğü rolüne terfi eden Önder, içecek pazarlama ekibinin liderliğinin yanında, İçgörü Fonksiyon Liderliği’ni de üstlenecek.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünü bitiren Aslı Önder, Michigan Üniversitesi Stephen M. Ross School of Business'dan da MBA derecesine sahip. Pazarlama kariyerine Danone'de başlayan Önder, Unilever'de Marka Müdürlüğü yaptıktan sonra 2007 senesinde PepsiCo ailesine Marka Müdürü olarak katıldı. Önder, Yiyecek, İçecek ve Tatlı kategorilerinde edindiği önemli tecrübelerle pazarlama yönetiminde oldukça başarılı işlere damgasını vurdu. 

Bugüne kadar çok sayıda yenilikçi ürün ve projeyi Türkiye’den dünyaya taşıyarak PepsiCo dünyasına ilham olan PepsiCo Türkiye, bugün 6 fabrikasındaki üretimi, Türkiye’nin dört bir yanındaki satış ve pazarlama operasyonu ve sürdürülebilir tarım faaliyetleriyle yaklaşık 3 bin kişiye doğrudan ve dolaylı olarak da 40 binden fazla kişiye istihdam olanağı sunuyor. PepsiCo Türkiye, sektörün perakende ticarette büyümesine en fazla katkı veren lider şirketlerden biri olarak bugüne kadar pek çok yenilikçi ürün ve projeyi Türkiye’den dünyaya taşıyarak PepsiCo dünyasına da örnek oldu.