Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nü 2003 senesinde bitiren Burçin Alev Ekşi, Nestlé Türkiye’deki kariyerine 2008 yılında NESCAFÉ 3ü1 Arada Marka Müdürü olarak başladı. 2016 senesine kadar İçecekler İş Birimi’nde çeşitli görevlerda bulunduktan sonra NESCAFÉ Pazarlama ve İletişim Müdürü olarak çalıştı. Satış, pazarlama, araştırma alanlarında 17 senelik bir tecrübeye sahip olan Ekşi, 2017'de Tüketici İletişimi ve Pazarlama Araştırmaları Müdürlüğü görevine atandı ve tüm Nestlé markalarının iletişim stratejilerinin geliştirilmesine, stratejilere uygun olarak iletişim kampanyalarının oluşturulmasına ve sinerji yaratılmasına destek oldu. 2018'de NESCAFÉ Çatı Marka ve Karışımlar Kategorisinden Sorumlu Pazarlama Direktörü görevine atanarak İçecekler İş Birimi’ne geri dönen Ekşi, 1 Temmuz 2020 itibariyle Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü olarak yeni görevine adım attı.