Gurme lezzetler serisinin İzmir lansmanını 360 İzmir restoranda gerçekleştiren Mustafa Özdil, “Sektörümüz 2017’de yüzde 10 büyüyerek başarılı bir yılı geride bıraktı. İnovatif ürünlerin etkisiyle yüzde 26 büyüdük. Yılı 1.2 milyar TL ciro ile kapattık. 2018 hedefimiz de 1.4 milyar TL.” diye konuştu.

Geçen yıl piliç etinde inovatif ürünler pazarında liderlik hedefiyle yeni ürün grubunu piyasaya sunan Lezita, hedeflerini büyüttü. Bu yıl gurme lezzetler serisini geliştirecek olan marka, cirosunu da 1.4 milyar TL’ye çıkarmayı hedefliyor.

Gurme lezzetler serisinin İzmir lansmanını 360 İzmir restoranda gerçekleştiren Abalıoğlu Grubu Gıda İş Ünitesi Genel Müdürü Mustafa Özdil, “Sektörümüz 2017’de yüzde 10 büyüyerek başarılı bir yılı geride bıraktı. Biz de ‘hayat kurtaran lezzetler’ sloganı ile yeni bir mottoyla çıkış yaptık. İnovatif ürünlerin etkisiyle yüzde 26 büyüdük. Yılı 1.2 milyar TL ciro ile kapattık. 2018 hedefimiz de 1.4 milyar TL. Bunlar iddialı rakamlar. Bu kapsamda yatırımlarımız sürecek” diye konuştu.

10-12 MİLYON LİRALIK YATIRIM YOLDA

Üretim kapasitesini artırmak için yatırımlara hız verdiklerini belirten Mustafa Özdil, döner ve kaplamalı ürünler için şimdiye kadar toplamda 22 milyon TL’lik yatırım yaptıklarını söyledi. 2018’de tüm segmentlerde toplam yatırım tutarının 10-12 milyon TL’yi bulacağını dile getiren Özdil, “2017’de inovatif ürünlerin itici gücüyle ileri işlenmiş ürün grubunda yüzde 26 büyüdük. Bu yıl ciromuzun yüzde 22’sini ileri işlenmiş ürünlerden, yüzde 78’ini taze ve donuk piliç etinden elde ettik. İnovatif ürünlerin cirodaki payının 2018’de yüzde 25’e çıkmasını bekliyoruz.