Gelişen teknolojiyle birlikte internet kullanım oranı her geçen gün katlanarak artmakta. Sadece Türkiye’de 54 milyondan fazla internet kullanıcısı ve 51 milyona yakın sosyal medya hesabı olan kişi var. Durum böyleyken kullanıcıların en büyük ihtiyacı internetin daha da hızlı olması. Konuyla ilgili açıklama yapan Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü Alper Karaer, abonelerinin internet paketlerine yönelik ihtiyaç ve taleplerini göz önüne alarak özel paketler sunulması gerektiğini söyledi.

Türkiye’de internet kullanımı her geçen an artış göstermekte. We Are Social ile Hootsuite'in 2018 yılı raporuna göre internet kullanımında en dikkat çekici veriler sosyal medya kullanımından alınıyor. Günlük olarak ortalama 2 saat 48 dakika gibi bir süre ile sosyal medya kullanımında dünya çapında 13.sırada olan Türkiye’nin en çok kullandığı sosyal medya platformu ise YouTube.

FİBER ABONE SAYISI KATLANARAK ARTIYOR

Türkiye’de 54 milyonun üzerindeki internet kullanıcısının 51 milyonunun sosyal medya kullandığına dikkat çeken Karaer, özellikle sosyal medyanın hayatlarda kapladığı yerin fazlalaşmasıyla beraber, kullanıcıların internet hızı oranını her zamankinden daha çok önemsemeye başladıklarının altını çizdi. Sosyal medya kullanımında YouTube’u Facebook, Whatsapp ve Instagram’ın takip ettiğini sözlerine ekleyen Karaer, “Video izleme platformunun ilk sırada yer almasının anlamı kullanıcıların hızlı ve kesintisiz internete oldukça önem verdiklerinin bir göstergesidir.” dedi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından son olarak 2018 yılının üçüncü çeyreğinde açıklanan rakamların, bir önceki yıla nazaran yüzde 41,5 artış gösterdiğinin vurgulayan Karaer, ‘Eve Kadar Fiber’ abone sayısının da bu rakamları desteklediğini belirtti. Karaer son olarak, günümüzde fiber abone sayısının 2,6 milyonu aştığını ve bu rakamların katlanarak artmaya devam edeceğini belirtti.