Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden olan Michelin, Türkiye’deki pazarlama ve insan kaynakları operasyonlarında önemli değişiklikler yaşandı. İki üst düzey atamanın yaşandığı Michelin Türkiye’de, pazarlama direktörlüğü görevini Gözde Alpaslan üstlenirken; İnsan Kaynakları Direktörü ise Pınar Erçal oldu.

GÖZDE ALPASLAN, PAZARLAMA DIREKTÖRÜ OLDU

Gerçekleştirilen atama ile Nisan ayı itibariyle Michelin’in Türkiye’de pazarlama faaliyetlerinin başına geçen Gözde Alpaslan, Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünü bitirdi. Sonrasında Harvard Üniversitesi’nde Uluslararası Kamu Yönetimi üzerine master yaptı. Kariyeri süresince farklı sektörlerin pazarlama stratejilerine yön veren Gözde Alpaslan, bundan sonra Michelin Türkiye’nin pazarlama faaliyetlerini greçekleştirecek.

PINAR ERÇAL, İNSAN KAYNAKLARI DİREKTÖRÜ OLDU

Michelin Türkiye İnsan Kaynakları Direktörlüğüne atanan Pınar Erçal ise, Marmara Üniversitesi’nde ekonomi lisansından sonra Galatasaray Üniversitesi’nde Lojistik ve Pazarlama Yönetimi yüksek lisansını bitirdi. Michelin Türkiye’de son olarak Lojistik Müdürü olarak görev alan Erçal, haziran ayı itibariyle İnsan Kaynakları Direktörü oldu.