Dijital dönüşüm stratejileri kapsamında geliştirdiği pompa teknolojileri ile yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan Masdaf, müşterilerine teknolojiye dayalı hızlı ve esnek çözümler sunmayı sürdürüyor.  Şirketin, teknik servisler ve müşteri ilişkilerinden sorumlu olacak, ürün gelişimine katkı sağlamayı amaçlayacak şekilde konumlandırılan “Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü” görevini Hüseyin İpekoğlu yürütecek.

İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümü mezunu olan İPEKOĞLU, iş yaşamına 1997 senesinde TemSA’da Servis Mühendisi olarak adım attı. TemSA’da 5 yıl süren kariyerinin ardından sırasıyla; Alarko Carrier’da Müşteri Hizmetleri Şefi ve Müdürü, İklimSA’da Satış Sonrası Hizmetler Müdürü, Draeger Medikal’de Servis Müdürü, TLC Klima’da Direktör ve Tip-Tek A.Ş.’de Genel Müdür olarak görev yaptı.

Masdaf tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, Türkiye pompa sektörünün lider firması olarak hem yurt içinde hem de ihracat yaptıkları 65’ten fazla ülkede, müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmayı hedefledikleri, bunun gerçekleşmesini sağlayacak en önemli organizasyonun ise satış sonrası hizmetler olduğu bildirildi.