Sinem Sandıkçı Gökçen, 21 senedirır güzelliğin hayatları değiştirme gücüne inanan tutkulu bir güzellik profesyoneli. Tarsus Amerikan Koleji ve Ortadoğu Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu. Kariyerine ve L’Oréal Türkiye’ye 2000 yılında başladı. Şirketin çeşitli iş birimlerinde ve farklı kademelerde pazarlama sorumlulukları sonrası Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlendi. Sonrasında hızlı tüketim pazarında satış deneyimi kazandı. L’Oréal’in satın aldığı İpek markasını Türkiye ve Orta Doğu pazarlarında rekabetçi bir hale getirmek üzere Marka Geliştirme Direktörü olarak görev yaptı. Ardından şirketin ilk Kurumsal İletişim Direktörü olarak “Herkes için Güzellik” misyonunu Türkiye’de yerelleştirmek üzere L’Oréal’in kurumsal itibarını, paydaş yönetimini, sosyal sorumluluk faaliyetlerini ve sürdürülebilirlik programını yürüttü. Sonrasında şirketin güzelliğe sağlık katma amacına sahip tüketici sağlığı iş birimine Genel Müdür olarak görevlendirildi. Bu rolünde bölümün ve pazarın dönüşüm ve gelişim hedeflerine liderlik etti.

L’Oréal’in 1 numaralı tekno-güzellik şirketi olma yolunda e-ticaret, dijital dönüşüm, inovasyon ve dijital servisler, data/crm, içerik üretimi, medya birimlerinden sorumlu Kurumsal Dijital Direktörü (CDO) sorumluluğunu yerine getirdi. 

Son olarak şirketin en büyük iş birimi olan ve hızlı tüketim pazarında yer alan Tüketici Ürünleri Divizyonu’nun Genel Müdürlüğü görevine getirildi. Bölümün stratejisini Covid-19 ile değişen tüketici ve pazar dinamikleri ile yeniden tasarlayarak güzelliğe ve büyümeye dönüşü faliyete geçirdi.

L'Oréal Grup içinde 20 seneyi aşkın renkli kariyeri ve imza attığı başarılarla dikkat çekeb Sinem Sandıkçı Gökçen, hem iş birimleri hem de ortak bölümlerdeki tecrübesi ile L’Oréal’in Türkiye güzellik pazarı liderliğinde ve başarılarında anahtar rol üstlendi.