Müşteri ve pazar beklentilerinin son 10 yılda köklü değişimlere uğradığına dikkat çeken Atılgan, Kastaş’ın gelecek on yılda küresel pazarda nerede konumlanacağını, nasıl büyüyeceğini ve rekabet edeceğini bugünden planladıklarını vurguladı.

“BİRLİKTE BÜYÜYECEĞİZ”

Hedeflerinin, perakende satışlarda tamamıyla güçlü yetkili satıcıların etkin olmasını sağlamak olduğuna işaret eden Atılgan “Bizim ürettiğimiz ve sizlerin sattığı ürünler; ülkemizin en çok ihtiyaç duyduğu katma değerli ürünler arasında yer alıyor. Ürünlerimizin ortalama kilogram ihracat değeri, ülkemizin ortalamasının elli katına ulaşıyor. Kastaş elbette siz değerli iş ortaklarımızla birlikte büyüyor. Bizler bir değer zincirinin, birbirinden kopmaması gereken halkalarıyız. Şubelerimiz, yerinde teknik destek, mühendislik hizmetleri ve çözüm ortağı olarak faaliyetlerine devam ederken, perakende kanalında ise tamamıyla güçlü yetkili satıcılarımızın etkili olmasını hedefliyoruz. Geçen yıl devreye aldığımız yeni tesisimiz, Kastaş’ın ve dolayısıyla sizlerin birlikte büyümesi için tüm olanakları sağlıyor.” dedi.  

“HEDEF İLK TERCİH EDİLEN OLMAK”

Toplantıda konuşan Uluslararası Pazarlama Müdürü Bircan Atılgan da Kastaş’ın vizyonunu “Dünyanın en büyüğü değil; kaliteli ürün ve hizmetleri ile ilk tercih edilen marka olmak” cümlesiyle açıkladı. Kastaş’ın yurt içi ve yurt dışı pazarlarda sürdürülebilir büyüme odağını kaydeden Atılgan, Kastaş’ın gerek malzeme gerekse tasarım tarafında mutlaka yenilikçi olmak zorunda olduğunu, belirterek şöyle devam etti: “Kastaş her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyürken, iş süreçlerine olumlu yansıyacak çok önemli dijitalleşme yatırımları yapıyor. Bizim için sistemler hayati önemde. 2019 yılı itibarıyle tüm iş süreçlerimizi entegre bir sistem olan SAP alt yapısıyla daha verimli izleyebilecek ve bütünsel iş yapış şekliyle sürdürülebilirlik adına önemli bir adım atmış olacağız. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çalışmalarımızın yanı sıra çalışanlarımızın yetkinliklerine ve kurumsal gelişime büyük önem veriyoruz. Dünyada yalnız değiliz ama tasarımda en iyi olmak istiyoruz. Almanya’da 2014 yılından bugüne faaliyette olan Kastaş Europe ve lojistik alt yapımız ile Avrupa’nın her noktasına 24 saat içinde teslimat yapma kabiliyetine sahibiz. Bu hız, Kastaş’ı rakiplerinden ayıran en önemli özelliğidir.”