Hidrokon, Konya’da 5 Ocak 1993 tarihinde kuruldu. Üretimine altı kişi ile 300 metrekarelik bir alanda başlayan Hidrokon, çeyrek asırlık üretim sürecini geride bıraktığı bugün; 46 bin metrekarelik bir alanda çalışmalarını sürdürüyor. Yeni dönem iş gündemlerini ST Makina ve Aksamları Dergisi’ne verdiği röportajda anlatan Kütükçü, küresel pazarda yer alarak yatırımlarını sürdüreceklerini belirtti.

Hidrokon Dış Ticaret ve Pazarlama Müdürü Y. Esat Kütükçü, “2019 hedefleriniz nelerdir?” sorusuna ise şu yanıtı verdi: “2019 yılı hakkında bir şeyler söylemek gerekirse yurt içi pazarda mevcut olan dar boğazın kalkacağını, biraz daha hareket kazanacağını düşünüyorum ancak ihracat gerekliliği bütün gerçekliğiyle ortadayken ülkemiz firmalarının 2019 ve sonrası için odaklanması gereken elzem bir konudur. 

Firmamız büyük atılımlara imza attı ve nice atılımlara hazırlanmakta. Dünya artık daha hızlı gelişmekte ve değişmekte.  İhracata yönelik ürün, ürün grupları için Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmalarımızla çeşitli konulara öncülük ediyoruz ve yurt dışı pazarında tasarımlarımız, yurt dışı merkezli diğer markalara ait makinalara göre daha özgün. Bu da bizi tercihte trend olma noktasına getirdi. Zaman içerisinde daha da ön plana çıkacağımızı düşünüyorum. Markamızı ve ülkemizi global pazarlarda da en iyi şekilde temsil etmek için yatırımlarımızı sürdürüyor olacağız.”