Türkiye’de renkli kozmetik alanında lider markalardan biri olmasının dıışnda 110 ülkedeki iş hacmi ve başarısı ile dikkat çeken Flormar’da üst düzey bir atama yaşandı. Globalleşme vizyonu uyarınca yönetim kadrosunu güçlendirmeyi sürüdüren Flormar’ın yeni CMO’su Tuba Altunterim olarak belirlendi. Tuba Altunterim, Flormar CEO’su Matthieu Gomart’a bağlı olarak şirketteki görevine devam edecek.

Renk bilimini makyaj sanatı ile harmanlayarak kendisini yenilikçi ürünler geliştirmeye adayan ve Türkiye’nin ilk 500 ihracatçısı arasında buulnan Flormar, 2008 senesinde başladığı perakendecilik yolculuğuna dünya çapına yayılan 200 şehirdeki toplam 750 mağazası ve 100.000’e varan satış noktası ile hız kesmeden sürdürüyor. 

1998 senesinden beri, gerek Türkiye’de gerek globalde kozmetik, güzellik ve kişisel bakım sektörlerinde çeşitli üst düzey görevlerde bulunmuş olan Tuba Altunterim; liderliğini yapacağı Flormar pazarlama ekibi ile markanın yurtiçi ve yurtdışı tüm pazarlama faaliyetlerini idare edecek. Son yıllarda marka-iletişim faaliyetleri, geliştirdiği ikonik renkli kozmetik ürünleri, yurt içi ve globaldeki tüm satış kanallarındaki aktif pazarlama stratejileri ile dikkatleri üzerine çeken Flormar’ın büyüme yolculuğu yeni CMO Tuba Altunterim ile hız kazanarak sürecek.

TUBA ALTUNTERİM HAKKINDA

Tuba Altunterim, 1998  senesinde Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nde lisans eğitimini bitirdi. İş hayatına 1998 senesinde Procter & Gamble Finans Departmanı’nda güzellik, kumaş ve ev bakımı kategorilerinde Kategori Finansal Analisti olarak adım atan Altunterim, Latin Amerika ve Orta Doğu’daki makyaj ve parfüm distribütörlerini yönetmek için Satış Finans Müdürü olarak İsviçre, Cenevre’de uzun seneler çalışmalarına devam etmiştir.

Tuba Altunterim, 2002 senesinde tutkusunun peşinden giderek Pazarlama’ya sektörüne adım atmış v İskandinav Ülkeleri’nde  cilt bakımı ve makyaj kategorilerinden sorumlu Marka Yöneticisi olarak görev yapmıştır. DAha sonra kariyerini Türkiye’de sürdürerek; Pantene, Wella, Braun ve Gillette gibi farklı güzellik ve bakım kategorisindeki markalarla ile çalışmış olup, Türkiye’deki son rolünde ise  yirmiden fazla markanın bulunduğu Procter & Gamble Türkiye ve Kafkasya Pazarlama ekibini yönetmiştir. 

2016 senesinde, Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Chief Marketing Officer’ı olarak Coty’de  görev almış olup; makyaj, saç bakımı, vücut bakımı ve parfüm gibi dört farklı güzellik kategorisinde ileri teknoloji yeni portföy stratejileri aracılığıyla operasyonu tüketici odaklı iş modeline dönüştürmüştür. 

2021 senesi itibari ile Flormar CMO’su olarak görevini sürdürmektedir.