Doğtaş’ın ardından Kelebek markasının Turquality hazırlıklarını tamamladıklarını belirten Doğtaş Kelebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, gerek Doğtaş gerekse Kelebek markalarıyla ihracat atağına geçtiklerini ve 2018’i ihracat yılı ilan ettiklerini söyledi.

Türkiye’nin lider mobilya şirketlerinden Doğtaş Kelebek Mobilya, 2018’i ihracat yılı ilan etti. Doğtaş markasının ardından Kelebek markası için de Turquality hazırlıklarını tamamlayan şirket, dünyanın dört bir yanından 32 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Bu yıl yurtiçi büyümenin yanı sıra yurtdışında da mağazalaşmayı hızlandıracak olan Doğtaş Kelebek Mobilya, başta Afrika Bölgesi olmak üzere birçok bölgede yatırım atağına geçti. Doğtaş ve Kelebek markalarıyla ihracat atağına geçtiklerini belirten Doğtaş Kelebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, “2018’i Doğtaş Kelebek Mobilya için ihracat yılı ilan ettik” dedi.
Doğtaş Kelebek Mobilya olarak 2017 yılında yüzde 50 büyüme gerçekleştirdiklerine dikkat çeken Doğan, bu yıl da özellikle ihracatta yapacakları atağın etkisiyle ciddi bir büyüme hedeflediklerinin altını çizdi.  Doğan, “Doğtaş ve Kelebek olarak ciddi bir performans sergiledik. Yatak fabrikamızdaki atıl kapasitemizi yeni yatak markamız ile verimli hale getirdik. Bu yıl yatak tarafında büyümeye hız verip, yılı güçlü bir büyümeyle tamamlamayı planlıyoruz” diye konuştu.

“3 SEKTÖRE ODAKLANACAĞIZ”

Doğanlar Holding ile ilgili de açıklamalarda bulunan Doğanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, Holding olarak sadece mobilya, inşaat ve enerjiye odaklanacaklarını ve diğer sektörlerden çıkacakları bilgisini verdi. Doğan “Doğanlar ailesi olarak 3 sektörde iddiamızı sürdürüyoruz. Bizim en önemli varlığımız, markalarımızdır. Grup olarak 2017 yılına kadar önemli yatırımlar yaptık, artık yatırımların karşılığını alma zamanı geldi. Önümüzdeki dönemde özellikle likit kalmaya özen göstereceğiz” diye konuştu. 

Doğan, enerji alanındaki 2018 beklentilerine yönelik olarak da şunları söyledi; “2 hidroelektrik santralimizde 2-3 yıldır elektrik üretimine geçmiş bulunuyor. Yenilenebilir bio enerjideki yatırımlarımızı önemli ölçüde tamamladık. Artık yatırımlarımızın meyvelerini toplama dönemine girdik. 2018’de 1.5 milyar lira satış bütçesi planladık.”