Mobilya sektörünün öncü firmalarından Doğtaş Kelebek Mobilya, 2017’de ki performansını 2018 yılında yükseltip devam ettirmeyi amaçlıyor.

Doğtaş Kelebek CEO’su Ersin Serbes, ‘’Markalaşmanın öneminin farkındayız ve yatırımlarımızı da dünya markası olma hedefiyle yapıyoruz. 2017 yılı bizim için yeni bir atılımın başlangıcı oldu. Yenilenen ve trendlere uygun olan ürün portföyümüz, hem Doğtaş hem Kelebek Mobilya’da yenilemeye başladığımız mağaza konseptlerimiz, satış sonrasında fark yaratan uygulamalarımız ve önümüzdeki günlerde yapacağımız yeniliklerle 2018’de de mobilya perakendeciliğinde adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz. Yeni mağaza konseptlerimizle beraber, agresif büyüme hedeflerimiz doğrultusunda yeni bayilikler vermeye, yeni mağazalar açmaya devam edeceğiz.” dedi. Bugüne kadar yatak üretimi de gerçekleştirdiklerini ancak bu alanda bilinirliliğin mobilya kadar olmadığını söyleyen Serbes “Kişiye özel, son teknolojide, inovatif, insani faydayı ön planda tutan yatak ve ev tekstili koleksiyonu hazırladık, piyasaya yeni markamızla iddialı bir giriş yapacağız. Yeni markamız öncelikli olarak Doğtaş ve Kelebek konsept mağazalarımız içinde ayrı bir bölümde sergilenecek. Doğtaş Kelebek olarak 2018 yılına ilişkin önemli hedeflerimiz ve gerçekleştireceğimiz önemli projelerimiz var. 2017 yılında yakaladığımız ivmeyi 2018’de çok daha yukarılara çıkarmak istiyoruz. Mağaza konseptlerimizde yaptığımız yenilik, ürün portföyümüzde gerçekleştirdiklerimiz, yatak sektörüne getireceğimiz fark ve birçok yenilikle 2018 yılında adımızdan sıkça söz ettireceğiz.” diye konuştu.