Kumangil, Detay Gıda’nın her yıl en az yüzde 30 ila yüzde 35 büyüme hedefi ile yıla başladığını, üretici kimliklerini göz önüne aldıklarında hedefledikleri yeni makine yatırımı ile birlikte üretim hacimlerini arttıracaklarını ifade etti. Bu sayede inovatif ürünlerini ve ihracat güçlerini de kullanarak dünya devlerinden biri olma yolunda çalışmalarına devam edeceklerini dile getiren Kumangil, ‘’Üretim tesislerimiz her gün hem endüstriyel hem de son kullanım ürünü olarak paketli çikolata ve kahve üretimine devam ederken talep te aynı şekilde artıyor. Buna istinaden üretim tesislerimizi geliştirmek ve bahsi geçen ürünleri daha yenilikçi, inovatif ve taklit edilemez formuyla son tüketici ya da iş birliği içinde olduğumuz firmalara sunmak projelerimizden en değerlisi. Her yıl bu prensiple ürün gamımıza farklı ürünler ekleyip skalamızı geliştiriyoruz. Türkiye’nin çikolata ve kahve üretiminde büyük rolümüz varken, yurt dışı operasyonumuzu daha da büyütmek en önemli hedeflerimiz arasında. Ciro hedefimize ihracat artışının katkısı göz ardı edilmeyecek derecede olacaktır.’’ dedi.