Dassault Systèmes Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO'su Bernard Charlès şunları ifade etti: “İcat etmenin, öğrenmenin, üretmenin ve ticaret yapmanın gerçek ve sanal yeni yöntemlerini gerekli kılan küresel bir Endüstri Rönesansı yaşıyoruz. Geleceğin lider işletmeleri, yeni ve sürdürülebilir çözüm kategorileri sağlamak adına geleceğin iş gücünü ve değerli ağlarını bilgiyle ve teknik bilgiyle güçlendirenler olacak. Dijital deneyim platformları 21. yüzyılın alt yapısıdır: Bu alt yapı perakende, taşımacılık ve ağırlama hizmetlerini dönüştürdü, sırada endüstri dünyası var. 3DEXPERIENCE Marketplace, Dassault Systèmes'i bu dönüşümün katalizörü olarak konumlandırıyor. 3DEXPERIENCE lisans gelirlerindeki net artış 3DEXPERIENCE platformunun yepyeni pazar fırsatlarını açığa çıkardığını kanıtlamaktadır. Platform, hem Gilead Sciences tarafından bu çeyrekte gösterildiği gibi bir işletim sistemi hem de bir iş modeli olduğundan, liderlik ve inovasyon anlamında müşteriler için eşsiz bir katma değer sunmaktadır. Bulut teklifimiz, yakın dönemde aramıza katılan Kärcher ve EVelozcity gibi büyük ve daha küçük şirketlerin kendi müşterileriyle mesafelerini sıfıra indirmelerini temsil eder. SOLIDWORKS kullanıcı topluluğu için ise çok sayıda pazar yeri hizmetinden faydalanma fırsatını ifade eder.”

Dassault Systèmes Başkan Yardımcısı, CFO ve Kurumsal Strateji Sorumlusu Pascal Daloz ise şu yorumlarda bulundu: “2018'e güçlü bir başlangıç yapmayı umduk ve ilk çeyrek sonuçlarının bu hedefle fazlasıyla uyumlu olduğunu bildirmekten memnuniyet duyuyoruz. Lisanslar ve diğer yazılımlardaki yüzde 14’lük büyümenin ve tekrarlanan yazılım gelirlerindeki yüzde 9’luk büyümenin sonucu olarak yazılım gelirlerinde sabit kurlarla yüzde 9’luk bir artış sağlandı. Hisse başına kazanç ise yüzde 11, kurlardaki dalgalanmalar hariç tutulduğunda ise yüzde 26 arttı. Bu iyi sonuçlar, operasyonlardan gelen yüzde 17'ye kadar güçlü nakit akışına da yansımaktadır. Dikkat çekici şekilde, ilk çeyreğin sonuçları finansal performansımızın yayılımının ve dengesinin iyileştiğini gösteriyor. Üç satış kanalımız, tüm büyük markalar ve 12 coğrafi bölgeden 9'u, sabit kurlarla güçlü lisans geliri artışları bildirdi. Genel yazılım performansına bakınca, taşımacılık ve mobilite, havacılık ve savunma, endüstriyel ekipman, tüketici malları ve perakende, mimari, mühendislik ve inşaat ve doğal kaynaklar alanlarında da buna benzer güçlü bir yapı ve ayrıca doğa bilimlerinde gelişme gördük.”