Fabrika yatırımları, Ar-Ge çalışmaları ve pazarlama faaliyetleriyle birlikte önemli yatırımlarımız oldu ve yatırımlarımız 2018 yılında da sürüyor. Fabrikamıza sütlü atıştırmalık stratejimiz doğrultusunda yeni makineler satın aldık ve yeni hatlar kurduk.


1998 yılından bu yana Danone Sütlü Ürünler olarak Lüleburgaz’daki üretim merkezlerinde faaliyet gösteren Danone, ilklerin markası olarak Türkiye sütlü ürünler pazarına 1999 senesinde ilk meyveli taze peynir markası Danino’yu, 2000 senesinde ilk ambalajlı taze sütlü tatlı markası Danette’yi, 2005 senesinde ilk probiyotik sütlü ürünler markası Activia’yı sundu. Türkiye’de falliyet göstermeye başladıkları günden bu yana inovasyonları ile çocukluk çağından itibaren atıştırmalık alışkanlıklarında pozitif bir değişim yaratmayı hedefleyen firma fabrikalarında modernleşmeye gidiyor. 

 “Sütlü atıştırmalıklara odaklanma hedefimiz doğrultusunda; fabrika yatırımları, Ar-Ge çalışmaları ve pazarlama faaliyetleriyle birlikte önemli yatırımlarımız oldu ve yatırımlarımız 2018 yılında da sürüyor” ifadelerinde bulunan Danone Operasyonel Projeler Müdürü Fatih Başaran, yeni yatırımların sinyalini veriyor. 2018 yılına dair fabrika yatırımlarını ele alan Başaran, şu ifadelerde bulundu: “Mümkün olan en fazla insanın sağlığına katkıda bulunma misyonumuz doğrultusunda 2015 yılından itibaren rotamızı sütlü atıştırmalıklara çevirdik. Bu kapsamda çocuk kategorilerindeki ürünlerimizi "Danone Sütlü Atıştırmalıklar" markası altında birleştirerek, yüksek kalorili ve düşük besin değerine sahip atıştırmalıklar yerine hem çocukların çok seveceği kadar lezzetli hem de annelerin onların gönül rahatlığıyla evet diyeceği atıştırmalık alternatifleri sunuyoruz. Diğer yandan ara öğünlerde sağlıklı ve lezzetli bir atıştırmalık tercih eden yetişkinler için de içeriğinde protein, kalsiyum ve sindirimi düzenlemeye yardımcı olan probiyotikler içeren Activia ürün grubumuz bulunuyor. Yine yetişkinler için ipeksi kıvamı ve farklı içerik çeşitleri ile klasik tatlılara alternatif sunan ve ‘yeni nesil tatlı’ olarak adlandırdığımız Danissimo adlı yeni ürünümüzü de geçtiğimiz yıl piyasaya sunduk. Atıştırmalık alışkanlığını daha sağlıklı kılmaya odaklanan bu stratejimizin Türkiye’de sağlıklı beslenme alanındaki mücadeleye de destek olacağına inanıyoruz. 

Danone Türkiye Sütlü Ürünler olarak, ‘sütlü atıştırmalık’ kategorisinin oyun kurucusu ve lideriyiz. Sütlü atıştırmalıklara odaklanma hedefimiz doğrultusunda; fabrika yatırımları, Ar-Ge çalışmaları ve pazarlama faaliyetleriyle birlikte önemli yatırımlarımız oldu ve yatırımlarımız 2018 yılında da sürüyor. Fabrikamıza sütlü atıştırmalık stratejimiz doğrultusunda yeni makineler satın aldık ve yeni hatlar kurduk. Bu doğrultuda inovasyonlarla pazara yön verecek ürün geliştirmekten, ürünleri raflara taşımaya kadar her adımda dengeli beslenmenin en önemli unsurlarından olan ara öğünlere yönelik sütlü atıştırmalık alternatiflerini tüketicilerle buluşturmak odağı ile yatırımlarımız devam edecek.