Perakendecilerin yüzde 86’sının önceliğinin ürün bulunabilirliği olduğunu belirten CHEP Türkiye & Kuzey Afrika Bölge Direktörü Şafak Aktekin, “Tüketicinin satın alma tercihlerini etkileyen söz konusu uygulamalarla üreticinin ve perakendecinin 5 katından fazla satış artışını garantiliyor” diye ifade etti.

Tedarik zinciri çözümlerinde dünyanın önde gelen markalarından biri olan CHEP, hızlı tüketim ürünleri, gıda, içecek ve perakende sektörlerinde iş süreçlerini baştan sona optimize eden tedarik zincirleri çözümleri sunuyor. CHEP, tedarik zincirlerini birbirine bağlayan standart, kaliteli, dayanıklı ekipmanları ve uygulamaları sayesinde müşterilerine verimli bir hizmet sağlıyor.

DİMES YARIM PALETLER İLE 3 KAT DAHA FAZLA SATIŞ ELDE ETTİ

Zincir mağazalar içerisinde tanıtım ya da stok beslenme amaçlı teşhirlerin yerleştirildiği platformlar olarak kullanılan CHEP’in yarım paletleri, 3 boyutlu sergileme sağlayarak ürün bulunabilirliği ve marka görünürlüğünü artırıyor. Yarım paletli teşhir uygulamaların mağaza içerisinde kolay bir şekilde hareket edebiliyor ve raf dışı alanlarda çapraz satış yapma imkanı sağlıyor. Böylece perakendecinin metrekaresini en iyi şekilde yönetmesini sağlıyor ve daha yüksek kasa çıktıları ile karlılığı artırıyor. 

DİMES bu işbirliği doğrultusunda CHEP’in yarım paletleri üzerinde promosyon uyguladığı 6’lı meyve suyu paketlerini, teşhir çalışması ile birlikte ulusal ve yerel perakendecilere göndermeye başladı. Bu yenilikçi çözüm ile mağaza içinde teşhir oluştururken harcadığı zamanı minimum seviyeye indiren DİMES, aynı zamanda görsellik açısından fark yaratan ürün teşhir uygulamalarıyla da rakiplerinden bir adım öne geçti. Bu iş birliği sonucunda ise adet satış rakamlarında bir önceki yılın aynı dönemine göre 3 katına varan artışlar elde etti.

CHEP yarım paletleri ile daha fazla tüketiciye ulaşarak geçen yılın aynı dönemine göre 3 katına varan satış artışı elde ettiklerini belirten DİMES Zincir Mağazalar Satış Müdürü Sedat Örnekler, “CHEP ile yapmış olduğumuz iş birliği sonucunda hem mağazalarda rakiplerimizden farklı promosyon teşhir uygulamaları gerçekleştirdik hem de teşhirleri mağazada oluştururken harcadığımız zamanı minimum seviyeye indirdik. Uzun zamandır kullandığımız yarım paleti artık hem birçok ürünümüzde kullanıyor hem de daha fazla perakendecide bu teşhir çalışmalarımızı uyguluyoruz” dedi.
Perakendecilerin yüzde 86’sının önceliğinin ürün bulunabilirliği olduğunu belirten CHEP Türkiye & Kuzey Afrika Bölge Direktörü Şafak Aktekin, “Mağazada ürün görünürlüğünü ve çeşitliliğini artırmak, sadık müşteri kazanmanın temel kriteridir. CHEP perakende çözümlerinden yarım paletli teşhir uygulamaları ile ürünler, üreticilerin gün boyu değişen ihtiyaçları doğrultusunda esnek bir şekilde ayarlanabiliyor. Ürün bulunabilirliğini artıran yarım paletler, tüketiciyi satış noktasına çekerek ürünü hatırlatıp marka bağlılığını oluşturuyor, alışverişi kolaylaştırıyor ve hızlandırıyor. Tüketicinin satın alma tercihlerini etkileyen bu uygulamalarla hem üretici hem de perakendeci 5 katından fazla satış artışını garantiliyor” diye ifade etti.