Burgan Bank, tercih edilen işveren kimliğinin daimi olabilmesi ve mevcut çalışma kültürü ile deneyimini zenginleştirmek adına “İşveren Markası Projesi”ni devreye aldı.

Halihazırdaki çalışanlarının deneyimini, potansiyel adaylar ve iş ortakları odağında var olan algıyı zenginleştirmek hedefinde olan Burgan Bank, işveren markası çalışmalarının tümünü gelişim, kariyer, yaşam ve gelecek olmak üzere dört ana başlıkta topluyor ve tüm çalışmalarını, çalışan değer önermesi yapmaları için “Burgan Seninle” ilkesi altında ele alıyor.

İşveren Markası Projesi ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Burgan Bank İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Levent Ergin, bu projenin, bir çalışanın, çalıştığı kurumdaki tüm iş sürecini ve deneyimini kapsadığını vurguladı.  Burgan Bank olarak, ne istediğini bilen ve emin adımlarla büyüyen, bunun yanında bir de değişime ve dönüşüme inanan bir banka olduklarının altını çizen Engin, çalışanlarının enerjilerini ve potansiyellerini yansıtabilecekleri dinamik bir ortam sunduklarını ve çalışma ortamlarında samimi iletişim ile birlikteliği esas aldıklarını söyledi. Bu düstur doğrultusunda çalışanların işveren vaatlerine uyumlu bir iş deneyimi yaşamaları ve mevcut çalışan deneyimlerinin temas noktalarının zenginleşmesini istediklerini belirten Engin, gerçekleştirdikleri toplantılarda her birim ve şube çalışanlarının kurum değerlerinin belirlenmesinde önemli bir rol oynadığını da söyledi. Hep birlikte 360 derece bir perspektif ile geniş bir çerçevede fikirler oluşturmaya çalıştıklarını dile getiren Ergin, kendileri için etkin bir önermenin, banka içerisindeki bağlılığı ve banka dışındaki çekiciliği artırması gerektiğini vurguladı. Ergin, bundan dolayı “Burgan Seninle” ile çalışanlarının kariyerinde, gelişiminde, yaşamında ve geleceğindeki tüm temas noktalarında yanında olduklarını vurguladıklarının altını çizdi.