1 Temmuz 2020 tarihi itibarıyla "Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı" olarak göreve başlayan Nurçin Koçoğlu, Türkiye’nin farklı sektörlerinin ileri gelen şirketlerinde tecrübe ettiği 20 sene yöneticilik deneyimine sahip ve Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu. Fransa’da bulunan Grenoble Ecole de Management Üniversitesi’nde “Dijital İş Stratejisi” eğitimi alan Koçoğlu, profesyonel kariyerine Mercedes-Benz Türk’te başladıktan sonra Turkcell’e geçiş yaptı ve burada 7 sene boyunca Pazarlama fonksiyonunun farklı birimlerinde yöneticilik görevindei icra etti. Sonrasında Hepsiburada’da Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü ve İcra Kurulu Üyeliği görevini üstlendi. Daha sonra aynı unvanla Media Markt bünyesinde bulunan Nurçin Koçoğlu, şirketin marka ve dijital dönüşümünde görev aldı. 2015 senesinee Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü olarak marka birleşmesi sırasında Türk Telekom’da görev alan Koçoğlu, 2017senesinde danışmanlık şirketi Canvas’ı kurdu.

Nurçin Koçoğlu Boyner Büyük Mağazacılık bünyesindeki yeni görevinde Boyner’in fiziksel mağazacılık ve online kanallarının tüm pazarlama ve marka stratejisi süreçlerinin ve Morhipo da dahil müşteri hizmet kanallarının entegre yönetilmesine liderlik yapacak.