BAYMAK’TAN “STRATEJİK” ATAMA HAMLESİ

Türkiye iklimlendirme sektörünün lider isimlerinden olan Baymak’ın Stratejik Pazarlama Müdürü olarak Ece Salihoğlu belirlendi.

BAYMAK’TAN “STRATEJİK” ATAMA HAMLESİ
Dergi

Yarım asrı geçen köklü geçmişiyle Türkiye iklimlendirme sektörünün öncü marklarından olan Baymak’ta Stratejik Pazarlama Müdürlüğüne Ece Salihoğlu atandı. Kasım 2017 tarihinden beri Baymak’ta pazarlama ve marka alanında başarılı çalışmalara damgasını vuran Salihoğlu, yeni görevinde Baymak ve BDR Thermea Group’un diğer marka stratejilerinin belirlenmesinde ve pazarlama faaliyetlerinin koordinasyonunda anahtar role sahip olacak.

ECE SALİHOĞLU HAKKINDA

Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünü 2013 senesinde bitiren Ece Salihoğlu, yüksek lisansını  ise 2014 senesinde İngiltere’de Warwick Üniversitesi’nde Mühendislik İşletme Yönetimi alanında yaptı. Kariyer yolculuğuna öğrencilik yıllarında adım atan Salihoğlu, sırasıyla Biesterfeld International GmbH, Mercedes Benz-Türk AŞ, BSH Ev Aletleri San. ve Tic. AŞ ve BP Petrolleri AŞ’de stajyer olarak görev yaptı. İş yaşamını 2013-2014 seneleri arasında İngiltere’de Hollister Co’da Pazarlama Sorumlusu olarak sürdüren Salihoğlu, yaklaşık 3 sene boyunca Paşabahçe San. ve Tic. AŞ’de Stratejik Planlama alanında çeşitli görevlerde bulundu. 2017 senesinin Kasım ayında Baymak’a Pazarlama Uzmanı olarak katılan Salihoğlu, 2019 senesinin Ocak ayında Marka Yöneticiliğine getirildi. Salihoğlu, Şubat 2021 itibarıyla görevini Stratejik Pazarlama Müdürü olarak sürdürecek
 

YORUM EKLE

Radyo

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler