Türkiye’de dijital dönüşümün öncü firmalarından olan Doruk, “Yeni Bir Zirve Yolculuğu” temasıyla düzenlenen etkinlikte yeni başarı hikayeleri yazmak için buluştu.

Doruk ailesinin tam kadro hazır bulunduğu, markanın yeni iş ve iletişim hedeflerini, daha güçlü bir gelecek için değiştirdiği marka kimliğini konuştuğu ve fikir alışverişinde bulunduğu etkinlik Tuzla Radison Blue Hotel’de gerçekleştirildi.

YÖNETİM KURULU ÜYELERİ SUNUM GERÇEKLEŞTİRDİ

Etkinliğin açılış konuşmasını firmanın CTO’su Cengiz Özden yaparken, Uluslararası Genişlemeden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Aylin Tülay Özden firma içi dönüşüme ilişkin bilgiler verdi, deneyimlerini paylaştı.

Genel Müdür Gönül Kamalı ise 2030 yılı hedeflerini hem dünya hem de firmalarının perspektifinden değerlendirdiği bir sunum gerçekleştirdi.

NASUH MAHRUKİ “İÇİNDEKİ DORUK”U ANLATTI

Ayrıca firmanın marka danışmanları Onur Yanık ve Turgay Adıyaman yeni ProManage kimliği ve marka yönetimiyle ilgili bilgi ve tecrübelerini paylaştığı buluşmada, ünlü Türk dağcı, yazar ve fotoğrafçı Nasuh Mahruki de bir sunum yaptı.  

Mahruki’nin zirvelere yolculukla geçen başarı hikayelerini paylaştığı, kişisel gelişim ve motivasyonu iş dünyasına adapte ettiği “İçindeki Doruk” sunumu ile etkinlik sona erdi.

Firmadan buluşmaya ilişkin yapılan açıklamada, “Doruk ailesine ve hep birlikte yine ve yeniden zirveye yol almamızı sağlayan tüm değerli paydaşlarımıza teşekkür ederiz.” denildi.