Vizyon 100 platformu çatısı altında Covid-19'un ilk dönemlerinden beri yapılan ve Türkiye’nin başarılı şirketlerinden üst düzey birçok yöneticiyi buluşturan "Dijital CEO 3. Dönem" sonuç raporu yayımlandı.

SANAL TOPLANTILARDA ÜRETİM KONUŞULDU 

100 CEO ve Genel Müdürü buluşturan, 12 sanal toplantının moderatörlüğünü üstlenen FANUC Türkiye Genel Müdürü Teoman Alper Yiğit, rapora dair açıklamalarda bulundu.

“Üretim” konusunun masaya yatırıldığı sanal toplantılar neticesinde dijitalleşmenin öneminin bir kez daha kavrandığını belirten Alper Yiğit, üretimde başarıya dijitalleşme ile ulaşılacağını ifade etti.  

"DİJİTAL EKOSİSTEMİNİ KURAMAYANLARI ZOR GÜNLER BEKLİYOR"

Dijital CEO 3. Dönem sanal toplantılarının verimli geçtiğini kaydeden Yiğit, rapor ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:

YAPAY ZEKA DESTEKLİ ENDÜSTRİYEL GÖRÜNTÜ İŞLEME ÜNİTELERİ YAPAY ZEKA DESTEKLİ ENDÜSTRİYEL GÖRÜNTÜ İŞLEME ÜNİTELERİ

“Ülkemizin çok değerli yöneticilerini Vizyon 100 çatısı altında Dijital CEO 3. Dönem sanal toplantıları ile bir araya getirdik. Hepsini tek tek dinledik, notlarımızı aldık.  Konuşmaların çerçevesi genel olarak ‘üretim’ odaklı oldu. Yayımladığımız raporda önemli birçok başlık var ama ‘VUCA’, ‘Pandemi Sonrası Krizler Dönemi’, ‘İş Birliği Kültürü’, ‘Ortak Kapasite ile Ham Madde Üretimi’, ‘Adaptasyon’, ‘Startuplar ve Kurumlar’, ‘Küresel Yetenek Kıtlığı’, ‘Nitelikli İnsan Kaynağı’, ‘Glocalization (Küreyerelleşme)’, ‘İnsan ve Doğa İlişkisi’, ‘Veriden Fayda Sağlamak’, ‘Mutluluk Ekonomisi’, ‘Döngüsel Ekonomi’, ‘4 Kuşak’, ‘Dijital Olgunluk’, ‘Sürdürebilirlik’ ve ‘Siber Güvenlik’ konuları ön plana çıkan başlıklar oldu. Özetle şunu söyleyebiliriz ki yeni dönem, güçlü olanın ya da zeki olanın değil yeni şartlara hızla adapte olabilenin ayakta kalacağı ve öne geçeceği bir dönem olacak. Tüm dünyada dijital ekosistemini kuramamış ya da iş birliği kültürünü içine sindirememiş şirketleri zor günler bekliyor. Ülkemiz şirketlerinin buna karşı hazırlıklı olmaları lazım.”