Türkiye’nin dünyadaki tek endüstriyel akıllı giyilebilir teknoloji markası Thread In Motion, kurumsal dünyasını yenilediğini duyurdu.

"GLOBAL RAKİPLERİMİZDEN AYRIŞMAYI AMAÇLADIK"

Güncel teknolojiyle üretimini yaptığı akıllı giyilebilir ürünleri ve entegre yazılımlarıyla iş ortaklarının verimliliklerini artıran ve operasyonel hız kazanmalarına imkan veren firma, kurumsal kimliğini yenileme sürecine marka değerlerini öne çıkaracak bir bakış açısı ile yaklaştı.

Konuya ilişkin bilgiler veren Thread In Motion Kurucu Ortağı ve CEO’su Kadir Demircioğlu, yeni pazarlara açılırken ve iş birliklerinin sayısını artırırken kabuk değiştirip global rakiplerinden ayrışmayı amaçladıklarını ve sürece de bu perspektifle başladıklarını ifade etti.

"ÖNE GEÇECEKLERİNİ HİSSETMELERİNE ÖNEM VERDİK"

Yeni logolarını minimalist bir bakış açısıyla tasarladıklarını, daha hareketli ve inovatif ruhlarını yansıtır nitelikte yorumladıklarını kaydeden Demircioğlu, "Yeni Thread In Motion logosunun metinsel olmayan kısmında T,I ve M harflerini akıcı bir biçimde konumlandırarak logomuzu görenlerin son teknoloji ürünlerimiz ile verimlilik ve hız kazanacaklarını, rakiplerinden de bir adım öne geçeceklerini hissetmelerine önem verdik." şeklinde konuştu.

Demircioğlu, yeni kurumsal dünyalarıyla akıllı, çevik ve inovatif olduklarını bir kez daha gösterdiklerini sözlerine ekledi.

Yenilikçi ürünlerinin 15 ayrı ülkeye ihracatını gerçekleştiren firma, yeni kimliği ile beraber kurduğu iş ortakları ağıyla 2021 yılının sonuna kadar Avrupa pazarında büyümeyi hedefliyor.