Univera’nın geliştirdiği LojıTek, istenildiğinde raporlamanın yanında; operasyon anında gerçekleşebilecek hataları engelleme ve operasyonları hızlandırma amacı ile de üretici firmaların ihtiyaçlarına çözüm oluyor. Zor olan tedarik operasyonlarını dijitalleştirerek olan LojıTek, insana bağlı hataları en aza indirerek, insan bağımsız işleyen bir sistem kurulmasını sağlıyor.

LOJITEK’İN FAYDALARI

•    Dijitalleşen süreçler
•    Minimum veri kaybı
•    Kolay raporlama
•    Zaman tasarrufu
•    Hızlı ve hatasız operasyonlar
•    Elektronik ortamda takip edilen süreçler
•    Tedarikçi, üretici  ve ana firma arasında güçlü iletişim

 FONKSİYONLARI NELERDİR?

Farklı kullanıcılar için farklı fonksiyonları olan LojiTek, tedarikçi, üretici ve ana firma özelinde gerekli olan işlemleri elektronik ortamda kayıt altında tutmayı sağlıyor.
•    Satın alma işlemleri
•    İş emri atama
•    Paletleme/Etiketleme
•    Yükleme/Sevkiyat
•    Denetleme
•    Kontrat/Ödeme/Avans yönetimi
•    Envanter yönetimi
•    Bölge ziyaret planlama
 

DETAY ÖZELLİKLER

Temel özelliklerinin yanında farklı birçok yetenek ile de zenginleştirilen LojiTek, birçok sektöre göre şekillenebiliyor .
•    Mesajlaşma
•    Özel kodlama
•    Üst düzey raporlama