Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde dünya çapında uzman bir kuruluş olan Schneider Electric, Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Liderliği görevine Hale Akalın Akın’ın getirildiğini açıkladı.

İş yaşamına 1997 senesinde Turkcell’de adım atan Akın, müşteri ilişkileri ve çağrı merkezi yönetimi alanında güçlü bir deneyime sahip. 2010-2014 seneleri arasında ING Emeklilik şirketinde çağrı merkezi-alternatif kanallar ve müşteri deneyimi ve pazarlama istihbaratı bölümlerine liderlik eden Akın, 2015 senesinde Schneider Electric ailesine katıldı. Yeni görevine atanana kadar Türkiye Müşteri Destek Merkezi Müdürü olarak çalışan Akın, şirketin dijital araçlarla verimliliğini artırmasında ve müşteri memnuniyetinde istikrarlı yükseliş yakalamasında önemli rol oynadı..

Akın, TED Zonguldak Lisesi’ndeki eğitiminin ardından 1998 senesinde İstanbul Teknik Üniversitesi Maden Mühendisliği bölümünü bitirdi.