SATIŞ SONRASINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKTEN FAYDALANIYOR

Satış Sonrası Hizmette “Artırılmış Gerçeklik” teknolojisini kullanan GNC Makina, müşterilerinin sorunlarına uzaktan, hızlı ve güvenli müdahale ediyor.

SATIŞ SONRASINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKTEN FAYDALANIYOR
Enerji Zirvesi

Satış Sonrası Hizmet aşamasında “Artırılmış Gerçeklik” teknolojisini kullanan GNC Makina, müşterilerinin sorunlarına uzaktan, hızlı ve güvenli müdahale ediyor.

DİJİTAL TEKNOLOJİLERE CİDDİ YATIRIMLAR YAPTI

Türkiye’de üretim sektörünün her alanına hizmet sunan firma, değişime ve yeniliğe olan inancıyla dijital teknolojiler yatırım yaptı ve yaklaşık bir yıldır da "Artırılmış Gerçeklik Gözlüğü" kullanıyor.

Şirketin sektöre daha iyi hizmet vermek adına kullanmaya başladığı yerli üretim gözlük kafaya takıldıktan sonra gözün önünde şeffaf bir ekran beliriyor.

Cihazın üstünde de bir kamera, flaş ışık ve bir de dokunmatik yüzey bulunuyor.

Ekranla bir cihazın önüne gidildiğinde internet üzerinden direkt bilgisayarın başındaki başka bir kişi ile iletişim kurulabiliyor. Gözlüğü kullanan kişi bilgisayar ve gözlük aracılığıyla karşı tarafa anında yönlendirme yapabiliyor.

"SATIŞ SONRASI HİZMETTE İŞİMİZİ HIZLANDIRDI"

Koç Üniversitesi’nden çıkan cihazı AUGMENCY firması alarak üretmeye başladı ve ilk kullanıcıları arasında da GNC Makina bulunuyor. 

Firmanın Genel Müdürü Emre Seçkin, söz konusu teknolojiyle ilgili olarak yaptığı değerlendirmede, saha ekiplerinin merkez ofisi ile bağlantıya geçerek anında destek almasına yardımcı olduğunu kaydetti.

Satış sonrası hizmetlere kilit önem atfettiklerinin altını çizen Seçkin, gözlüğü bu alanda kullandıklarını dile getirdi ve şöyle devam etti: 

"Robotlu otomasyon çözümlerinde de bir iş ortağı olarak müşterilerimize hizmet veren bir firmayız. Bu teknoloji bizim için hızı çok artıran bir hizmet oldu. En iyi özelliği, ürünün kafaya takılıyor olması ve ellerin serbest kalması. Ekibimiz cihaz sayesinde sorunu ekranda görerek hemen müdahale edilebiliyor."

"YERLİ GİRİŞİM OLMASI MOTİVE EDİYOR"

Bilhassa yerli bir girişim olmasının kendilerini motive ettiğini belirten Seçkin, "İstiyoruz ki, bu tür teknolojilere yatırım yapan firmalara bizler de kullanıcı olarak destek verelim. Bilindiği üzere bu tür yazılım firmaları hep sahadan alacağı geri bildirimlerle yazılımlarını iyileştirir ve geliştirirler. Bizler de aktif kullanıcı olarak, kendilerine zaman zaman geri bildirimler vererek programı geliştirmeye yardımcı oluyoruz." ifadelerini kullandı. 


 

Güncelleme Tarihi: 16 Mart 2021, 19:41
YORUM EKLE

Huawei

Halıcı

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını