Logo Yazılım tarafından geliştirilen yeni ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar artık bulut teknolojisi ile sunuluyor.

"DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM YOLCULUĞUNA EŞLİK EDİYORUZ"

Konu hakkında görüşlerini paylaşan Logo Türkiye Genel Müdürü Akın Sertcan, Logo’nun bulut ERP servisini kolay ve hızlı bir şekilde kullanılabilir bir yapıda sunduklarını, Türkiye’de yerli dinamiklerle büyümüş ve müşteri sayısı açısından ERP sektörünün liderliğini üstlenen bir firma olarak gerçekleştirdikleri yatırımları ve takip ettikleri yol ile Türkiye’nin dijitalleşme refleksine kuvvet katmak için bilhassa bulut tabanlı çözümler üzerinde çalıştıklarını belirtti.

Dijital dönüşüm ile beraber dünyanın birçok ülkesinde çeşitli sektörlerden firmaların süreçlerini, işlerini, bilgilerini bulut çözümlere taşıdıklarını kaydeden Sertcan, yatırım maliyetlerini aşağıya çekmek ve kullanım maliyetlerini uzun vadelere yayılımını sağlamak adına çalışmalar yürüttüklerini dile getirdi. Bilişim ve yazılım sektörünün kaçınılmaz değişim ve dönüşüm yolculuklarında işletmelere refakat ettiğini ifade eden Sertcan, şirket olarak müşterilerinin gereksinimi olan yeni çözüm ve hizmetlerini sektördeki liderlikleri ve ekosistemlerinin gücü ile sunmaya devam edeceklerini vurguladı.

"UÇTAN UCA MÜŞTERİ ODAKLI BİR DENEYİM SUNMAYI AMAÇLIYORUZ"

Akın Sertcan, bulut teknolojisiyle geliştirdikleri ERP servislerinin işletmelere büyük getiriler sağladığını ve rekabette güçlendirdiğini bildirerek, en güçlü yanları olan Logo ekosistemi ve Türkiye çapındaki 800'ün üzerindeki iş ortaklarıyla onların yanında yer alarak eğitimden desteğe uyarlamaya ve diğer hizmetleriyle bütünleşik ve sektörel ihtiyaçlarına çözüm bulacaklarını söyledi.

“ENDÜSTRİ 4.0’A ADIM ATMAK  İSTEYENLER İÇİN ANAHTAR KONUMDAYIZ” “ENDÜSTRİ 4.0’A ADIM ATMAK İSTEYENLER İÇİN ANAHTAR KONUMDAYIZ”

Sertcan, "Logo müşteri deneyimi yaklaşımımız kapsamında, iş hedeflerimizi müşterilerimize ve ekosistemimize daha çok değer oluşturma amacıyla şekillendiriyoruz. Müşterilerimizle etkileşimin kalitesini ve doğasını tanımlayan 'müşteri deneyimi' odağımızı geliştirerek tüm süreçlerimizde müşteri ihtiyaçlarını daha iyi öngörebilmeyi hedefliyoruz. Firma kültürümüzün temelinde bulunan müşteri odaklı yaklaşımımız gereği bütünsel müşteri deneyim stratejimizi oluşturmayı, müşteri memnuniyetinin artırılarak marka bağlılığına dönüşmesini ve sürdürülebilir, uçtan uca müşteri odaklı bir Logo deneyimi sunmayı amaçlıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.