Esnek ambalaj sektöründe ulaştığı güçlü konumunu bu yıl hayata geçirdiği ve yaklaşık 200 milyon liraya mal olan yeni tesisi ile Avrupa’ya taşımayı hedeflediklerini söyleyen Eser Erginoğlu, "Türkiye’de bugüne kadar tek seferde yapılan en büyük esnek ambalaj tesisi niteliğindeki bu yatırım ile yıllık 40 bin ton üretim kapasitesine ulaşacağız. Yeni fabrikamız ile, 2020 yılında 150 milyon Euro ciro ile Avrupa’nın ilk 20 üreticisi arasında yer almayı amaçlıyoruz" diyor. İspak Ambalaj Genel Müdürü Eser Erginoğlu sorularımızı şöyle yanıtladı.

Öncelikle okuyucularımız için kısaca şahsınızı, sonra İspak Ambalaj markasının yapılanmasını anlatmanızı rica ediyoruz. 

1989 yılında Boğaziçi Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun oldum. 2 sene bankacılık tecrübesinin ardından Dış Ticaret alanında çalışmaya başladım. Yaklaşık 12 sene RAM Dış Ticaret gibi büyük firmalarda uluslararası ticaret konusunda deneyim kazandım. 2004-20012 yılları arasında ise uluslararası ambalaj firmalarında üst düzey yönetici olarak çalıştım. 2014 yılından beri ise Kibar Holding’e bağlı İspak Ambalaj firmasında Genel Müdür olarak görev yapmaktayım.

Şirketimiz ise 1974 yılında kuruldu.  40 yılı aşkın tecrübesi, yenilikçi ve ilerici ekibiyle esnek ambalaj sektörüne ürün ve hizmetler sunuyor. Her türlü işlenmiş gıda, çikolata, şekerleme, süt ürünleri, içecek, ilaç, kozmetik, beyaz eşya, izolasyon ve tütün sektörleri için ambalaj çözümleri üretiyoruz. 298 çalışanımızın olduğu mevcut tesislerimiz yıllık 15.000 ton üretim kapasitesine sahip.

Yüksek teknoloji ve bilgi birikimi ile üretim yapan İspak Ambalaj; müşterinin bireysel ihtiyaçlarına göre özel ambalaj çözümleri üretiyor; malzemelerinin tasarımında gıda güvenliğini sağlamayı, lezzetlerini korumayı, nem ve oksijene karşı optimum bariyer oluşturmayı, raf ömrünü uzatmayı ve son tüketiciye kolaylık getirmeyi hedefliyor. Doypcak, özel kesim kapak ve külah malzemelerini de ürün gamına ekleyerek müşterilerine geniş bir yelpazede hizmet sunmaya devam ediyor.

Şirketimiz Save Food platformuna üye olarak gıda kaybı ve israfı sorununa bulunacak çözümler konusunda bilinci artırma, ambalajlı ürün kullanımının yaygınlaştırılması hedeflerinden yola çıkarak projeye destek veriyor. Save Food dışında, European Snacks Association (ESA) ve International Nut and Dried Fruit Council (INC) üyeliği bulunan şirketimiz, uluslararası platformlarda da farkındalık yaratmaya devam ediyor.

Haberin Tamamı ST Endüstri 4.0 Uygulamaları Dergisi'nin Ocak 2018 Sayısında