İSTANBUL (AA) - Bahçeşehir Koleji, kurduğu “Dijital Eğitim Merkezi” ile yeni nesil eğitimin dinamiklerini yeniden Şekillendiriyor.

Bahçeşehir Koleji tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamaya göre, 8 sene önce başlatılan “Dijital Dünya Okulu” projesi ile eğitimde dönüşüme liderlik eden Bahçeşehir Koleji, kurduğu “Dijital Eğitim Merkezi” ile yeni nesil eğitimin dinamiklerini yeniden tanımlıyor. Türkiye genelindeki kampüslerinde pilot uygulama ile başlattığı Dijital Eğitim Merkezi, öğretmenlere yönelik teknolojik formasyon eğitimlerinin yanı sıra hibrit öğretmen kavramı, dijital içerik yaratımı, sosyal medya ve güvenlik gibi konu başlıklarında faaliyet gösterecek.

ÖNCE DERS ANLATILACAK SONRA TASARLANACAK

Teknoloji ve bilim gelişiyor, gelişim değişimi de beraberinde getiriyor. Bu noktada eğitim paradigmalarının da değişmesi gerekiyor. Geleceği öngörmek mümkün değil ama paradigma değişiklikleri ile geleceğe yeni nesiller hazırlamak mümkün olabiliyor. Bu değişime yabancılık çekmeyen Bahçeşehir Koleji, bundan tam 8 sene önce dijital eğitime geçmişti.

Bahçeşehir Koleji bir yeniliğe daha imza atıyor ve “Dijital Dünya Okulu” projesine, “Dijital Eğitim Merkezi” ile yeni bir sayfa açıyor. Bu merkezde öğretmenlere yönelik teknolojik formasyon eğitimlerinin yanı sıra, hibrit öğretmen kavramı, dijital içerik yaratımı, sosyal medya ve güvenlik gibi konu başlıklarında faaliyet gösterilecek.

Merkez bünyesinde, derslerin konu içeriklerini hazırlayacak eğitim içerik üreticileri bulunacak. Video ve benzeri dijital içerikler geliştirilecek, var olanlar ise son teknoloji ile donatılacak.

Açıklamada görüşlerine başvurulan  Bahçeşehir Koleji Genel Müdürü Özlem Dağ, öğrencilerin teknolojiyi kullanan, üreten bireyler olarak yetiştiğine di anımsatarak, şöyle devam etti:

“Geleceğin liderlerini yetiştiren öğretmenler de bu nedenle sadece teknolojiye entegre değil, teknolojiyi kullanarak üretim ve proje yapabilecek donanıma sahip. Dijital eğitim merkezi tam olarak bunu karşılıyor. Çünkü bünyesinde eğitim teknolojilerini barındıran donanım, yazılım ve bunları içeriğe dönüştürebilecek, dijital ürün geliştiren ekipler yer alacak. Öğretmen ne kadar çok hayal eder ve üretir ise öğrencilerin vizyonu o kadar gelişmiş olacak.”