Vertiv ve Prolink, Türkiye'nin dijitalleşmesi için distribütörlük anlaşması imzaladı. 

Söz konusu anlaşma, veri merkezinde ve geniş kapsamlı BT ortamında hızla artan müşteri beklentilerini karşılamak adına Vertiv’in hızla büyüyen iş ortağı ağına avantaj sağlayan Vertiv İş Ortağı Programı’nın (VPP) da kilit bir parçası olması dolayısıyla önem taşıyor.

Müşteri beklentileri arasında sınır bilişim (edge computing),dijitalleşme ve diğer önemli trendler bulunuyor.

Gelecekte ülkelerin gelişiminde anahtar bir rol oynaması beklenen sınır bilişim, kesintisiz enerjiye ulaşım gibi önemli noktaları içeriyor. ABD merkezli araştırma şirketi Gartner'ın 2020 yılında hazırladığı rapora göre, dijital altyapıda kilit teknolojiler arasında önemli bir yere sahip sınır bilişim, 2020-2023 arasında yüksek kaliteli dijital deneyime duyulan talebi karşılamak için en hızlı büyümesini yaşayacağı ifade ediliyor. 

ANLAŞMAYLA İLGİLİ NE DEDİLER?

Anlaşmaya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Vertiv Türkiye ve Orta Asya, Kanal Satış Müdürü Hakan Yaran, "Marka gücümüzü, sürekli gelişerek büyüyen ürün portföyümüzü, tecrübemizi ve sürekliliğimizi Prolink’in BT kanalındaki dağıtım ağı ve katma değerli çalışma modeli ile birleştirdiğimiz için mutluyuz. Hedefimiz özellikle edge dağıtımları ve uzaktan BT yönetiminde beklenen büyümeye hızlı ve katma değerli bir yanıt vermek olacak." şeklinde konuştu.

Global BT altyapı sektörünün güçlü ve yenilikçi global üreticilerinden Vertiv ile güçlerini birleştirmelerinden dolayı büyük mutluluk duyduklarını kaydeden Prolink Satış Direktörü Ali Erkan Konak ise, “Her iki şirketin dinamizmi ile sürekli gelişim gösteren BT sektöründeki ihtiyaçların karşılanabileceği yeni bir platform oluşuyor. Sahip olunan tecrübe ve potansiyelin birleşmesi sonucunda oluşacak inovatif iş çözümlerine pazardan olumlu tepkiler geleceğini düşünüyoruz.” dedi.

BAYİLERİNİ DESTEKLEMEK İÇİN KANAL STRATEJİSİNİ HIZLANDIRIYOR

Öte yandan Vertiv, yenilikçi kanal portföyünü büyütme yatırımlarının yanı sıra bayilerinin başarılı olmalarını sağlamak adına da kanal stratejisini hızlandırma kararı aldı. 

Firmanın aşamalı olarak hayata geçirdiği iş ortağı programı, bayilerin başarılı olmalarına destek vermek üzere indirim, satış pazarlama desteği, eğitim ve özel müşteri yönetimi gibi araç ve teşvikler sunuyor.