Omron, artırılmış gerçeklik teknolojisinin kullanıldığı, müşterilerinin teknik destek ve danışmanlık işlerinin daha kolay, daha hızlı ve daha güvenli olarak yapmalarını sağlamak amacıyla "Sanal Yardım Hizmeti"ni tanıttı.

Yeni uzaktan destek çözümü, dünyanın dört bir yanındaki sorunları tanımlayıp çözmenin yanı sıra, en iyi makinaları tasarlamalarına destek oluyor.

Gerek Android gerek iOS cihazlardan kullanılabilen çözüm, akıllı gözlükleri de destekliyor.

Tesisinde akıllı gözlük kullanan işletmeler, eller serbest ve mobil kullanım ihtiyaçları için Sanal Yardım Hizmeti de sağlayabiliyor.

DAHA HIZLI DESTEK SAĞLIYOR, SORUNU UZAKTAN ÇÖZÜYOR

Firmanın uzmanları ile bağlantıda kalmaya, maliyetleri azaltarak verimliliği artırmaya olanak tanıyan çözüm, tesis ziyaretlerine göre daha hızlı destek almayı mümkün kılıyor.

Seyahat maliyetlerini ortadan kaldıran çözümde, tesise bağlanarak makinalar uzaktan inceleniyor ve beklenmeye arızalarda bağlantılar ve hata kodları kontrol edilerek sorun uzaktan çözüm ile gideriliyor.

Firma ayrıca, e-Öğrenme Hizmetlerinin yanı sıra programlama alanındaki birden fazla beceri düzeyi için sanal eğitim kursları da sunuyor. Bu kapsamda talep eden kişiler, özelleştirilmiş kursların uzaktan verilmesi için teknik destek ekibi veya bölge sorumlusu aracılığıyla talepte bulunabiliyor.