Röder global yönetim politikası çerçevesinde Türkiye’yi üçüncü üretim üssü olarak belirledi. Düzce Gümüşova Organize Sanayi Bölgesi'nde kendisiyle görüştüğümüz Röder Yapı Sistemleri Genel Müdürü Haşim Kanlı, 10 bin metrekaresi kapalı alan olmak üzere, 38 bin metrekare alan üzerine kurulmuş olan üretim tesisinde dünya standartlarında üretim yaptıklarını söyledi.

Hangi alanlarda hizmet veriyorsunuz?

Açıkçası biz kendi içimizde segmentasyonumuzu etkinlik, endüstriyel ve spor ürünlerimiz olmak üzere üç ana kategoriye ayırdık. Etkinlik alanında çalışmalarımız ürün lansmanları, bayi toplantıları, ticari fuarlar, festivaller, temel atma törenleri, fabrika açılışları, uluslararası spor organizasyonları, satış ofisleri, outlet mağazaları ve showroomlar gibi alanlarda hizmet veriyoruz. Endüstriyel alanda çalışmalarımızı ise başta depolama olmak üzere lojistik, PDI, boyahane, üretim, bakım, montaj, yemekhane, dinlenme alanları gibi geniş bir yelpazede sunabiliyoruz. Bu alanda Oyak Renault, Hyundai, Isuzu, Erikli Su, Hayat Su, 3M Türkiye, Vatan Plastik gibi güçlü markalara da hizmet veriyoruz. Buradaki en büyük amacımız sanayicilerimizin, yatırımcılarımızın bu konudaki esnekliğini arttırarak işlerini büyütmelerine küçük de olsa bir katkı sağlayabilmek.

Ürünlerinizde en çok önem verdiğiniz özellik nedir?

Bizim en çok önem verdiğimiz, üzerine hassasiyet gösterdiğimiz konu güvenliktir. Hem iş güvenliği hem ürün güvenliği en önemli özelliklerimizdir. Tabi ürün güvenliği konusu çeşitli kalite standartlarına uygun imalat yaparak gerçekleştiriliyor. Örneğin tüm ürünlerimiz EN 13782 standardına uygun olarak imal ediliyor. Bu kalite standardının yanı sıra toplam kalite, üretim, tedarik edilen tamamlayıcı donanımlar için de mutlaka ilgili kalite standartlarına uygun hareket ediyoruz.

Röder Türkiye olarak gelecek hedefleriniz nelerdir?

Biz Türkiye’de şu anda yaklaşık olarak 50 bin metrekare stok bulunduruyoruz. Bu ürünlerimizi hem endüstriyel alanda hem de etkinlik alanında sunuyoruz. Ancak bu miktar özellikle yoğun sezonlarda yeterli olmuyor. Üzüldüğüm bir konudur, sırf stok sorunları nedeniyle destek olamadığımız müşterilerimiz olabiliyor. Öncelikle bu sorunu aşabilmek için 2019 yılı itibariyle her sene çok ciddi miktarlarda ürün yatırımı planlıyoruz. Şu anda bu konuda hem finansal hem de pazarlama olarak hazırlık ve organizasyon aşamasındayız ancak size şunu söyleyebilirim ki 2019 senesi için güzel kampanyalar ile birlikte sanayicilerimizin karşısına daha çok çıkmayı ve onlara daha çok destek olmayı planlıyoruz. Açıkçası endüstriyel alanda ciddi bir büyüme hedefimiz var.