SÜRDÜRÜLEBİLİR TESİS YÖNETİMİ ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM SÜRDÜRÜLEBİLİR TESİS YÖNETİMİ ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM

Bulutistan ve Symetricx yaptıkları iş birliği ile  müşterilerine en iyi ve en kaliteli hizmeti en hızlı şekilde sunmanın öncelikli hedefleri olduğunu açıklıyor. Bulutistan, gerçek zamanlı müşteri deneyimi ölçümünü ve takibini bir adım öteye taşıyarak müşteri davranışını modelleyen ve veriye dayalı olarak müşteri deneyimi stratejilerini yeniden tasarlayan Symetricx ile iş birliğine imza attı. İki şirket bu iş birliği ie müşterilerine en iyi be en kaliteli hizmeti sunmayı hedefliyor. Sürdürülebilir bir dünya yaratmayı hedefleyen iki şirketin temel hedefleri ortak bir noktada buluşarak iş modeli farkındalığını arttırmak ve pazard paylarını en üst seviyeye taşımak oluyor.

HEDEF EN İYİYİ EN GÜVENLİ ŞEKİLDE SUNMAK

 Davranış psikolojisi temelli bir yaklaşımla, müşteri deneyimi ölçümü ve takibini segmente ederek müşteri yolculuğunu ve davranışını modellediklerini söleyen Symetricx Kurucu ve CEO’su Altuğ Yalçın “Veriye dayalı olarak klasik memnuniyet ve NPS ölçümü takibi tasarlıyoruz. Veri depolama ile Bulutistan’ın yetkinliği ve gücü sayesinde müşterilerilere en iyiyi en güvenli biçimde sunmak en önemli hedefimizdir”dedi.

Bulutistan Kurucu Ortağı ve CEO’su Begim Başlıgil ise Bulutistan’ın hayalini büyütürken sektörü de büyütmek istediğine vurgu yaparak şunları söyledi: “Güvenilir ve sağlıklı bir ekosistem yoksa sektörlerin geleceği de maalesef sağlıklı olmuyor. Bu noktada önemli iş ortaklıkları kurma hedefimize yeni bir güç birliğiyle bir katkı daha sağlıyoruz. Kendi alanında değer katan işler ortaya koyan Symetricx ile yaptığımız iş birliğinde, hem uygun maliyetli hizmet vermek hem de en doğru çözümü sunmak, bizler için en önemli vazgeçilmezdir” dedi.