CEM KARATAY - IFS, “Gartner Magic Quadrant for Field Service Management 2020 Bağımsız Değerlendirme Raporu” Saha Servis Yönetimi Çözümleri kategorisinde en yüksek puanları alarak lider oldu.
Saha Servis Yönetimi Sektörü pazarında prestij ödülü olan Gartner Magic Quadrant for FSM’yi üst üste 5. kez lider olan firma, uygulanabilirlik alanında en yüksek puanı almaya hak kazandı.
Gartner tarafından yayınlanan rapor, şu anda pazardaki şirketleri değerlendirmekten ziyade, sektörün geleceğiyle ilgili ipuçları veren bir rehber niteliği taşıyor.
Firmadan konuya ilişkin yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“IFS, Saha Servis Yönetimi için Magic Quadrant içinde bir kez daha lider olarak konumlandırılmaktan mutluluk duyuyor. Bu durumu, müşterilerimizin hizmet başarısının sürekliliğini tahmin etmesine, uyarlamasına ve ilerlemesine yardımcı olacak saha hizmeti çözümleri sunmadaki sürekli yenilik yapmamıza bağlıyoruz.”